/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Automatisk afspilning
Fra : panserkran
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 11-03-07 11:10

Jeg kunne indtil for nylig sætte en CD,usb-nøgle og memerystik i min PC og de startede automatisk op, så man enten kunne hente billeder til PCén eller CDen gik bare igang. Her for et stykke tid siden holdte den så bare op med at gøre det automatisk mere
Jeg har været inde på egenskaber for de forskellige ting og sætte dem til at skulle afspille automatisk igen og trykke anvende og OK men de går bare tilbage i den samme udgangsstilling igen uden at komme til at virke. Hvad kan der være galt med min PC ?

Mvh. Panserkran

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 11-03-07 11:22

Hent denne reg fil(ufarlig)>
linje>10. Enable CD AutoPlay for Pro
Klik på teksten og hent den ned på din pc>dobbeltklik på samme>ok<når der bliver spurgt om du vil tilføje det
til regedit.

Genstart pc'en med det samme.

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Virker på XP Home/Pro.

Det virker for det meste,men skader ikke vist
det ikke virker for dig,jeg har endnu ikke oplevet det ikke virker,men en gang skal vel være den første

GENSTART PC*EN MED DET SAMME BAGEFTER.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : panserkran

Dato : 11-03-07 17:26

Tak for svaret Manse9933. Det var lige det som skulle til, nu køre det igen

Mvh. Panserkran