/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sarah Jessica Parker
Fra : nielspreus
Vist : 562 gange
35 point
Dato : 11-03-07 00:23

Hejsa. Er der nogen som kan huske hvad den miniserie hed som Sarah Jessica Parker medvirkede i for 16-17 år siden. Det var noget med en amerikansk familie hvor hun først var kæreste med den ene bror og bagefter med den anden bror. Hun arbejdede i et stormagasin. Og er der nogen som ved om man kan få serien på dvd eller vhs?
Mvh Niels Preus

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 45 point
Dato : 11-03-07 00:34

Her er hvad hun har været med i....

http://imdb.com/name/nm0000572/#actress1980

Kommentar
Fra : nielspreus

Dato : 11-03-07 00:44

Hej Refi. Tak for svaret,men jeg kan ikke finde det som jeg søger. Det bliver måske svært.
Mvh NielsPreus

Godkendelse af svar
Fra : nielspreus

Dato : 11-03-07 00:45

Tak for svaret refi.