/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Som på film
Fra : klemme2006
Vist : 460 gange
50 point
Dato : 10-03-07 21:58

I film og Anders And har de det med at stille kager til køling i vinduer. Er det en amerikansk skik eller sådan noget man kun gør i fiktion for at de kan blive stjålet? Har I (andre ) eksempler på hvad man gør på film og aldrig i den vikelige verden?

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 10-03-07 22:04

Jeg synes bare det er utroligt at de ALDRIG skal lede efter en parkringsplads.. Der er altid en ledig plads lige foran indgangen..

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 10-03-07 22:16

ja de står da heller aldrig i kø når de sjopper, de går lige til kassen

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 22:21

Og bilerne kan holde til meget mere end i den virkelige verden.....

Der er heller aldrig kø ved "pølsevognen"

Og så bløder de altid ud af munden når de dør

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-03-07 22:28

Og Jerry kan molestrere Tom...knalde ham en med en stegepande, skære ham i skiver, barbere pelsen af ham med plæneklipperen .....og meget andet....og han slipper sgu helskindet ud af det hver gang

mvh dova

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-03-07 23:25

..og jeg har tit tænkt på at kontakte Georg Georgløs og spørge om jeg ikke godt må få sådan en bil der laver styltehjul når der er trafikkø

PS. Jeg sætter da altid tærter og kager til afkøling i vindueskarmen
(men kun så meget som må blive spist af udefrakommende yngel)

God søndag herfra
/Dorthe

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-03-07 23:31

Hvorfor skal helten aldrig ud og skide??????????????????????????????????,de må da lide af forstoppelse hele bundet

Hvorfor lyder computere på film altid som et carnevals optog???

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-03-07 01:13

Og underlig måde at slutte telefonsamtaler på.

De aftaler at spise middag, men aldrig hvornår eller hvor, og alligevel mødes de næsten hver gang

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 11-03-07 02:20

Vennerne er der altid, og den fede ko, er skiftet ud med en go` rapand.
Man har jo lov at drømme
mvh halvdum

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 11-03-07 10:06

ja og selv efter en tur i vandet stiger de op med perfekt makeup, eller efter en hektisk nat sidder håert perfekt og makeupen som var den lige smurt på

" hvor kan man mon købe dette vidunder af makeup"????

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 11-03-07 10:08

En bule i en kofanger medfører omgående en kæmpeeksplotion.
En uppercut fra en 250 punds sværvægter medfører kun et blink med øjet fra modstanderen (det gør uppercut nr. 25 i øvrigt også)

Annuller spørgsmålet
Fra : klemme2006

Dato : 11-04-07 14:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Giver man overhovedet point i smalltalk? Gør man på film?