/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Campari glassofabord
Fra : jvr35
Vist : 516 gange
429 point
Dato : 10-03-07 18:39

Vi har for 2 år siden købt et sofabord hos Idémøbler - Campari sofabord - men desværre røg den ene glasplade igår aftes...
Bordet er opdelt i 4 aflange felter af glas med stål imellem, og som sagt mangler vi nu en enkelt glasplade.
Står du tilfældigvis og skal sælge dit Campari sofabord, er vi de glade købere, da vi er mægtig glade for bordet og gerne vil beholde det.

Vi krydser fingre for henvendelser!

Med venlig hilsen
Jørgen og Anita Rasmussen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 19:44

Er Idemøbler ikke leveringsdygtig ?????

Om ikke andet "kender" de vel fabrikanten......

Kommentar
Fra : jvr35

Dato : 10-03-07 19:48

Det har vi allerede forsøgt men den laves ikke mere

mvh

Jørgen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 20:17

Næh - men firmaet der har lavet det har vel fået glaspladerne et sted fra.......

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 10-03-07 21:51

Opret en købsannonce, evt. her http://tinyurl.com/2e69j6