/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ins. køb hos playback-europe
Fra : Linkssite
Vist : 428 gange
200 point
Dato : 10-03-07 14:58

Jeg har nogle spørgsmål ang. køb af instrumenter fra Frankrig.

Jeg overvejer et seriøst køb hos: www.playback-europe.com
Såvidt jeg kan forstår har de hovedcentral i frankrig, altså inden for EU.
De har nogle ufattelig billige produkter som jeg gerne vil have fat i. Der er bare det om der bliver lagt noget told eller andre skatter oveni prisen af den danske stat? Moms skulle jo være betalt i vareren: "19.6 % VAT Inc." står der ved alle varene. Moms på 19.6% hvad kommer det af? vi har jo 25% i DK?

Den sidste ting som jeg næsten er det vigtigste: Har nogle erfaringer med køb hos dem? Overholder de frister? sender de varen osv?

Jeg glæder mig meget til at høre fra alle jer!

Meget gerne uddybet svar, tak!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 22:36

Told kan der ikke blive tale om......

Denmark

Shipping cost : 20 €
Free shipping all costs incl. : > 250 €

Men kender i øvrigt ikke firmaet.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-07 22:37

We speak English and Spanish
Call us +33 149210080

Du kan jo ringe til dem.....

Kommentar
Fra : Linkssite

Dato : 11-03-07 19:51

Jep jeg kan ringe til dem, men det afsløre ikke om det er et fake firma, eller om det virkelig er tale om en netshop. Jeg har fundet frem til følgende side:
http://www.99.se/syntar-sant/212680-erfarenhet-playback-europe-com.html
Som er på svensk, men kan virkelig ikke tyde hvad der står, svensk er ikke lige mig. Nogle som kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Linkssite

Dato : 11-03-07 19:55

Her er også en på spansk eller italiensk... ved det ikke helt: http://www.forumusica.com/forum/index.php?showtopic=32061

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-07 20:32

2 tilfredse kunder - den ene fik endda varerne hurtigere end lovet....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 11-03-07 20:35

Det samme kan jeg kun få ud af den spanske side.....

Så køb du roligt....

Kommentar
Fra : Linkssite

Dato : 12-03-07 08:06

Mange tak for dit svar!

Godkendelse af svar
Fra : Linkssite

Dato : 13-03-07 11:46

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-07 14:25

Selv tak