/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Brother HL-5280DW PANEL LÅS
Fra : jhvp
Vist : 440 gange
500 point
Dato : 10-03-07 12:54

Hej

Jeg har problemmer med denne printer, der er PANEL LÅS på den
og den er ikke lige at deaktiver, for vi har fået såt en kode på en
eller anden tosset måde som vi ikke kan finde en løsning på....

Jeg har haft søgt på Brothers hjemme side, uden at finde løsningen.
Den skal muligvis nulstiles 100% for at komme ud af dette problem,
men hvordan kan jeg evt. gøre dettte....

Har du løsningen på dette, så giver jeg 500 point til den rigtige løsning.
ville gerne sætte flere points på, men det har tilsyneladende et maks jeg
kan uddele.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : janpersson

Dato : 10-03-07 13:44

Hej Med dig

Jeg har fundet dette på brothers hjemmeside, måske kan du bruge det, hvis man søger på reset, kan man resette printeren til fabriks instillingerne igen

se side 66

http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/files/dlf/doc002008/HL5270DN_5280DW_UG_Danish_Ver2.pdf

venligst
jan

Annuller spørgsmålet
Fra : jhvp

Dato : 15-03-07 16:30

Hej jeg beklager, men jeg har selv løst problemmet...

Man kan ikke nulstille maskinen med mindre man har låst
panele op, så det va jeg har fået her kunne heller ikke bruges.

Måden jeg løste det på var ikke andet end at låse panelet op,
ved at starte fra bunden af med koden 000, 001 og så videre.
jeg ende omkring de knap 040, så der var heldigvis ikke så
langt...