/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Intet
Fra : tedd
Vist : 1113 gange
400 point
Dato : 10-03-07 05:27

Verdens et eller andet samfund! Vi ved alle det kun værdier! 4½ i rente! Skal vi ha et ungdomshus eller er vi for fattige?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-03-07 05:37

Eller genkender vi vores unger så litd at det ikke kan være dem de smider med molotovcocktails? Jeg ville være stolt af dem! I det mindste gjorde de mere end jeg gjordje!

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-03-07 07:02

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-03-07 07:24

da jeg var ung og bl.a. protesterede mod barsebäck, atomkraft osv. , var der en af deltagerne, australier, som altid mødte op i pæn jakke, bukser og slips. for som han sagde, det var vigtigere at få folk til at snakke om, hvorfor vi protesterede fremfor påklædningen, islændere, hængerøvsfløjlsbukser.
jeg har til dato ikke mødt en herude på landet, som spørger HVORFOR.
desværre har de oprindelige unge fået "medhold" af ballademagere af værste skuffe.
det betyder, at for de fleste alm. udenfor boende (eks. på landet) er stemningen totalt vendt imod ungdomshuse.
nå, det var et lille pip for at være lidt med lige nu, får gæster til morgenmad om lidt.
go' week-end

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-03-07 07:26

læs: efter hængerøvsbukser nyt afsnit.

hvorfor, refererer altså til situationen i dag, sorry

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-03-07 07:53

De snothvalpe er forkælede. En gang prygel, og derefter kan de gå ud med aviser.
Til mindsteløn.

Kommentar
Fra : nakgej

Dato : 10-03-07 09:01

Lad dog de unge gå, så får de raset ud med tiden, der er jo igen der gider bo i et ungdomshus hele deres liv. Når de forladet ungdomshuset er de hædede til at møde samfundets opgaver med oprejst pande.
Var det ikke bedre at sende de arbejdsløse akedemikere ud at arbejde (gå med aviser) Thi... hi...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-03-07 12:03

Der er nu aldrig nogen der er blevet "hærdet af, at få lov til at gøre som man selv vil - eller mener "at sådan skal det bare være". Hærdet bliver man af modgang... ikke medgang

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-03-07 12:07

og så kan vi ellers koge tynd suppe på:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Hvad+mener+I+om+ungdomshuset%3F&meta=

Der vil være lige så mange meninger... som der findes underbukser

Kommentar
Fra : nakgej

Dato : 10-03-07 12:26

Nå, men så er de vel blevet hærdet nu. hø..hø...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-03-07 12:30

Mange gemmer sig i en flok, for så er der nok nogen, der gør noget - institutionsbørn risikerer at lære intet, før de pludselig står alene med et problem, og der ikke er nogen til at tage over....

Så opstår frustrationen, for de er vant til at blive holdt r.... oppe på - også af deres forældre, for det er nu det nemmeste i dagligdagen.......

Da jeg var helt ung, var det et værelse for sig selv, der var meget vigtigt - nu vil de have hele huse...

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 10-03-07 14:32

citat; Jeg ville være STOLT af dem! I det mindste gjorde de mere end jeg gjordje!

Hvis man som forældre kan være stolt af at sit barn render rundt og kaster sten og molotovcocktails efter politiet, som i bund og grund skal varetage sikkerheden for den almene befolkning, så er man da en hjerneblødning. Jeg synes myndighederne skal have lov til at tvangsfjerne mindreårige børn, der opholder sig og deltager i så alvorlige uroligheder som er set i København, og de stolte forældre skal have en mega stor bøde.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-03-07 18:54

Jeps! No1here!

tedd - din provokatør

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-03-07 21:40

Synes nu det her er mere hjerneblødning
http://vip.tv2.dk/article.php/id-6346982.html?nidk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-03-07 23:30

Hjerneblødning er kun mulig, hvis man har en hjerne....

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 10-03-07 23:50

Her har du hjerneblødninger og noget at være stolt af.

Fra gårsdagens fest på Jagtvej 69. Læg mærke til hvad det er vægmaleren skriver

http://www.bt.dk/apps/pbcs.dll/article?AID...p;template=zoom

"4-0 til Palle"

Man hylder en gemen tyv og politimorder.

Accepteret svar
Fra : No1Here

Modtaget 400 point
Dato : 10-03-07 23:55

æv det virker da ikke. her er forhåbentlig det rigtige link

http://www.bt.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070310/KRIMI/703100325/0/A&template=zoom

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-03-07 14:36

Synes osse det er en lidt hjernedød graffiti!

Han burde have skrevet "Ungeren 0 Politikerne mindst 1!

Kendsgerningen er stadigvæk at de alternative kræfter i dagens konforme danmark helst ikke må ha lov til at eksistere!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-03-07 15:44

De kan jo bare opføre sig sig civilliserede, og ikke som, kom de fra Stenalderen, før menneskene fik et sprog.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-03-07 01:27

Ret let at se hvis man kommer fra provinsen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-03-07 03:20

Verdens mindste storby!

Hva' fa'en laver du så her?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-03-07 01:30

Ville egengligt godt give moster point, men på den anden side var No1here den eneste der egenligt snakkede imod og det jo det der hedder debat og måske er den eneste redning for vores latterlige land! Det her land (troede jeg) drejer sig jo ikke om enighed, men at få balance i forskellighederne! Hvor er frisindets og tolerancens Danmark blevet af, vi kan jo ikke blive ved med at leve på at vi frelste jøderne under anden verdenskrig?

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 14-03-07 01:31

Tak for svaret No1Here.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-03-07 01:37

Når danskerne har det godt, glemmer de, at ingen træer vokser ind i Himlen.....

Mosteren

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 14-03-07 10:56

Hvad var det så jeg snakkede imod?. Jeg forstod nemlig aldrig hvad det var du vil have frem, andet end at du sympatiserer med en højtråbende og truende minoritet, som ved omfattende vold, hærværk og besættelse forsøger at få deres vilje. Og jeg er da ikke ene om at deltage i dit spørgsmål og være af en anden mening. Teil, Camillasmoster, stl_s og til dels aasenissum tager afstand fra metoden de bruger. Såååååå

Men tak for accepten af mit bidrag