/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Uffe29 og tip om gamle spørgsmål??
Fra : kanjegik
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 14-01-03 02:18

Hej Uffe, i forbindelse med dit "tip": http://www.kandu.dk/dk/tip/2874 , hvad ville du så stille op med et "åbent" spørgsmål som dette: http://www.kandu.dk/dk/spg/10068 som elise åbenbart har tænkt sig at la' stå åbent.

Mvh

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 14-01-03 02:34

I dit tilfælde hvor elise ligefrem har skrevet at hun har brugt dit forslag kan jeg slet ikke se noget have et problem med at du laver endnu et indlæg som "formådet svar" for at indkassere din point automatiskt.

Det burde der ikke være noget der har ondt af.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 14-01-03 06:34

Uffe for S...., du skal da ikke komme med formodet svar på noget du slet ikke er sikker på bliver accepteret!! - og jeg kan ikke acceptere den der aggressive stil....
Og lige nøjagtig din stil i http://www.kandu.dk/dk/spg/9963 hvor du meddeler xou at han skal huske at "svare" for at andre ikke "tager det" er lige nøjagtig dårlig Kandu-ånd!!
Og det samme gælder til Master_of_kefir: Jeg kunne ikke drømme om, på noget tidspunkt at anvende "formodet svar" - og den mulighed bliver gudskelov fjernet fra Kandu inden længe

Mvh

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-03 08:28

arj, og så har jeg endda fødselsdag
Spørgsmålet lød på hvad JEG ville gøre, så svaret formodede jeg var svaret

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-03 08:32

Det formodede svar bør bruges til formodede svar, og hvis du kigger på spørgsmålet som xou deltager i, så er det "svaret"
Lige netop derfor, burde han have lavet et formodet svar, og jeg syntes absolut ikke jeg er aggresiv

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 14-01-03 09:40

Er der ikke noget med at problemet med "Formodet Svar" løses om nogle få dage = muligheden slettes!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-01-03 11:55

Ikke for at bruge tråden her til noget den slet ikke er beregnet til - vil jeg altså alligevel sige :

TILLYKKE med fødselsdagen Uffe

Hilsen Fnollerpige / Karina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-03 12:02

Også et stort tillykke herfra-Hip Hip Hurra
så må du jo blive rund,jeg siger ikke hvor gammel du er
men vil dog oplyse at næste år er du 31
Til Karina/Fnollerpige
En smiley som flag,det må lige være en opgave til dig
MVH Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-01-03 12:37

Ja, det sad jeg faktisk og tænkte på - altså nu er listen : en thums up, en thumbs down, en "føssesdag" smiley, og en :kill: smiley -

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 100 point
Dato : 16-01-03 10:42

Kanjegik, jeg har sådan spekuleret på om dette spørgsmål var for at......prøve at sætte mig på plads / fortælle at mit tip var dum / eller i den stil ???

Godkendelse af svar
Fra : kanjegik

Dato : 16-01-03 12:58

Ja Uffe - det var fordi jeg ikke var tilfreds med dit svar til mig at jeg afviste, men den der med fødselsdag er OK for mig - tillykke med den.
Problemet er jo også hvad brugeren skal gøre hvis de selv "løser" problemet. M.h.t. det spørgsmål jeg henviser til http://www.kandu.dk/dk/spg/10068 , er det blevet lukket, - og så var det for at provokere , vi får jo gudskelov fjernet "svar"-muligheden snart.....

Mvh