/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
grammofonplade - beatles
Fra : aasenissum
Vist : 741 gange
100 point
Dato : 09-03-07 16:24

jeg er ved at rydde ud i min pladesamling. de går nu til datteren.
hun mener,at der er en vis værdi i:
st. peppers lonely hearts....
1967 1A 062 o4177 made in holland
hvem ved noget om værdien af omtalte beatles plade.

jeg ku' jo ringe rundt, men det er hyggeligere herinde.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-03-07 16:55

Hvis det er den udgave af SGT. Peppers hvor samme motiv som på omslaget er printet på pladen, så er den noget værd for en samler, men lige hvor meget er jeg ikke klar over.

Er det bare den almindelige sorte plade, er den ikke mere værd end andre plader, medmindre der lige er en der står og mangler den i sin samling

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 09-03-07 16:56
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 09-03-07 19:58

I accord vil du få 175,- og salgsprisen er 375,-......

Ziggy99

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-03-07 20:39

Du skal da ikke belemre din stakkels datter med de gamle plader og fine omslag.
Send dem bare til mig, så finder jeg en plads oppe på loftet hvor der er varmt om sommeren og fugtigt om vinteren.
Eyvind.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-03-07 20:56

nænænæ ec., datteren min spiller meget tit de gamle plader på grammo'en.
hoolabandoola, afzelius, callas, beatles, jungle ecchoes, röda bönor, birgitte grimstad osv. bliver selv helt salig og elendig over, at jeg ikke selv har plads...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-03-07 21:14

Hmm. - det var såmænd bare for at hjælpe.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-03-07 22:36

hmm jeg tror dig gerne - og sådan et loft kender jeg.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-03-07 12:15

Tjahhhh... her i Grenaa kan du købe den for 179,-
http://www.rillen.dk/index.asp?headGroupID=1&ProductNr=952181
Go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-03-07 23:53

Citat
Tjahhhh... her i Grenaa kan du købe den for 179,-

Det kommer meget an på.....og som aasenissum ikke har svaret på endnu:

ER det den udgave hvor samme billede som er på omslaget også er trykket på selve pladen....eller er det den almindelige sorte LP-plade.

Jeg har begge....og den med billedet på pladen kan altså koste op imod en "tusse"

mvh dova

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-03-07 09:48

vi fik en bilfuld uventede gæster i går, så undskyld forsinkelsen.
pladen er alm. sort/hvid, så det er ikke en af de eftertragtede.moneymoneymoney.....
tak til alle for venlig deltagelse

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 11-03-07 09:52

Tak for svaret Teil.
dit link er nu røget over blandt de foretrukne.