/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp igen igen
Fra : Broderpivert
Vist : 521 gange
200 point
Dato : 09-03-07 15:12

Jeg har fundet en Nokia N93 på en side fra New York, men vi gerne høre om nogle kan finde ud af om hvor meget man skal købe for, samt virker de i europa og sender de overhovedet til Danmark. Hvis nogle kan finde ud af det på denne hjemmeside http://pcsalesnow.com/customer/home.php vil jeg blive meget glad. Der skal gerne være et link til hver af mine spørgsmål, så jeg kan se det er rigtigt.

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 09-03-07 15:20

ville det ikk være nemmere bare at købe den skide telefon i danmark..... og hvis det er prisen den hænger på, så køb den i tyskland.

Kommentar
Fra : Krunk

Dato : 09-03-07 15:21

du kan ikke bruge armrikanske mobiler her i danmark desvære jeg prøvede engang så

mit råd lad være det er penge lige ud af vinduet

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 09-03-07 15:21

Ja du kan købe den....

Den er IKKE låst til et selskab

Du skal købe for MINDST 1000 doller far at handle der (bare prøv at gå til kassen)

Dertil kommer så evt told og moms....

Så alt ialt er det IKKE nogen god ide....

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 09-03-07 15:22

den koster 4655 u abn. ifølge www.mobilpriser.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 15:24

Jo - den virker i Danmark.....

and triband GSM (EDGE/GSM 900/1800/1900 + WCDMA 2100 MHz networks)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 15:29

Vent dog til N95 kommer i handelen - den bliver ikke meget dyrere end 93eren men kan MEGET mere...

Bl.a. 5 megapixel kamera....

http://www.mobilbladet.dk/index.php?name=News&file=article&sid=922

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 09-03-07 15:32

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 15:34

Selv tak.....