/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brugernavne på Hjemmesider
Fra : EiHaBr
Vist : 436 gange
200 point
Dato : 09-03-07 12:59

HEj
Jeg vil gerne slette brugernavne på hjemmesider jeg anvender.
Når der er andre der har anvendt nogle hjemmesider jeg ofte bruger, har windows gemt nogle brugernavne fra andre personer som har anvendt maskinen.
Disse vi jeg gerne slette og lade windows huske mine brugernavne hvordan slettes deres brugernavne, uden at jeg sletter alle brugernavne på alle anvendte steder.

Mvh EH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 13:16

Slet dine cookies....

Så er de væk....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 13:19

Hvis det KUN er nogle af dem du vil af med må du "lede" i dine cookies fra de forskellige sider og slette dem du ikke skal bruge....

Omvendt kan du også bare gemme dine egne og slette resten....

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 09-03-07 13:19

Hvis du sletter midlertidige internetfiler, cookies og rydder oversigten på dine internetindstillinger
så fjerner du ALLE, ikke kun de gæster der har benyttet din pc, men det kan ikke gøres på andre måder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-07 13:21

Du må lære "andre" der bruger komputeren at de IKKE må hakke af at windows skal "huske" deres login.....

Ellers får du problemet igen....

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 09-03-07 19:15

Prøv ganske enkelt, at når brugernavn kommer frem i oversigt på givne side at delete den, det virker ok her. hvis du ser feks 3 navne ved at klikke i login feldt , deletter du dem du ikke skal bruge