/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
blå hvidløg
Fra : meyer
Vist : 1930 gange
50 point
Dato : 29-08-01 13:08

hvordan undgår man at hvidløgene bliver blå når man sylter dem hvad gør jeg forkert ???

Accepteret svar
Fra : RasmusZX9R

Modtaget 60 point
Dato : 29-08-01 13:21

Ja det er jo et godt spørgsmål...
Jeg ville nok starte med at tage en kompressionstest af glasset og de om det er indenfor specifikationerne og hvis ikke det hjælper kan du prøve med nogle koldere tændrør.
Sidste mulighed er så nok en ophoning, nye ringe og så langsom tilkøring.
Jeg håber at det kan hjælpe...(((-:
God syltning!
Mvh
Rasmus ZX9R-C (der intet aner om syltning, men bare kom, hvis du har en ødelagt gearkasse)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 12:19

meyer <meyer.news@kandu.dk> wrote in article
<u%3j7.20350$3q.671271@news010.worldonline.dk>...
> hvordan undgår man at hvidløgene bliver blå når man sylter dem hvad gør
> jeg forkert ???online.dk' and Active = 1arige men?
>

Brug mere WD40
--
Søren

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 12:20

meyer <meyer.news@kandu.dk> wrote in article
<u%3j7.20350$3q.671271@news010.worldonline.dk>...
> hvordan undgår man at hvidløgene bliver blå når man sylter dem hvad gør
> jeg forkert ???online.dk' and Active = 1arige men?
>

Prøv at tømme svømmehusene. De er garanteret fyldt med vand og andet skidt.

Hvis det ikke er tilfældet, så monter en scottoiler - det løser med
sikkerhed dit problem.

*fnis*

--
Mikkel
#54

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 12:20

"meyer" <meyer.news@kandu.dk> wrote in message
news:u%3j7.20350$3q.671271@news010.worldonline.dk...
> hvordan undgår man at hvidløgene bliver blå når man sylter dem

Du skal bruge rødløg - de bliver ikke blå men derimod grønne - og grønt er
godt for øjnene - og når dine øjne så er i orden igen, så vil du opdage, at
du har sendt dit indlæg til dk.fritid.motorcykel og ikke til dk.syltede.løg

Bo, VF1000F

Godkendelse af svar
Fra : meyer

Dato : 29-08-01 13:52

Tak for svaret RasmusZX9R.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 12:57

> Du skal bruge rødløg - de bliver ikke blå men derimod grønne - og grønt er
> godt for øjnene - og når dine øjne så er i orden igen, så vil du opdage, at
> du har sendt dit indlæg til dk.fritid.motorcykel og ikke til dk.syltede.løg

*ROFLPMP* ('Rolling on floor laughing - pissing my pants...')

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 13:22

Jeg ville nok personligt få skiftet de lejer inden det går helt galt, men
tag dog løgene med ned til din pusher ! du har dog ikke fortalt om det er
yamaha eller Honda løg ! det ville være lidt nemmere hvis du gav lidt mere
info om løgene.

Mvh
Morten **som kun får blå løg hvis der sidder en bag på med 100 kg, så man
bliver presset frem i tanken )**

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 15:00

"meyer" <meyer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:u%3j7.20350$3q.671271@news010.worldonline.dk...
> hvordan undgår man at hvidløgene bliver blå når man sylter dem hvad gør
> jeg forkert ???online.dk' and Active = 1arige men?

Brug en større hammer, det plejer et hjælpe på det meste......

Thore Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 15:06

"meyer" <meyer.news@kandu.dk> wrote in message
news:u%3j7.20350$3q.671271@news010.worldonline.dk...
> hvordan undgår man at hvidløgene bliver blå når man sylter dem hvad gør
> jeg forkert ???online.dk' and Active = 1arige men?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Jeg synes du skal tage kontakt til din arbejdsgiver...jeg er sikker på at
han vil være lydhør over for dit problem, hej.......

Per P.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 15:13

On Wed, 29 Aug 2001 14:21:57 +0200, "Morten Juel"
<mp@mail1.stofanet.dk> wrote:
>Mvh
>Morten **som kun får blå løg hvis der sidder en bag på med 100 kg, så man
>bliver presset frem i tanken )**

... få dog passageren til at holde fast bagpå istedet for at klemme
dine løg

--
-jens

"Me no internet, only janitor, me just wax floors."

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 16:23

meyer <meyer.news@kandu.dk> skrev i en
news:u%3j7.20350$3q.671271@news010.worldonline.dk...
> hvordan undgår man at hvidløgene bliver blå når man sylter dem hvad
> gør jeg forkert ???online.dk' and Active = 1arige men?
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Pas på, kære Boy-toy

--
Armand.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 16:58

Hvordan beregner man afgiften ?
Told og Skat vidste det ikke. (jeg har ringet og spurgt)

Er der nogler af jer der ved det ?

Er det noget med kilopris divideret med salgsdato eller hur..

CN
CX500C

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 20:13

> >Morten **som kun får blå løg hvis der sidder en bag på med 100 kg, så man
> >bliver presset frem i tanken )**
>
> .. få dog passageren til at holde fast bagpå istedet for at klemme
> dine løg
>

Det kan jo være at det er meningen - snupper lige en sav og saver det
bageste af sædet af

Mvh Jan Petresen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-08-01 05:16

meyer wrote:
> hvordan undgår man at hvidløgene bliver blå når man sylter dem hvad gør
> jeg forkert ???online.dk' and Active = 1arige men?
Det er det samme med alle jer amatører: Du ødelægger dem hvis du bruger en
svensknøgle, KØB SÅ DE FASTNØGLER!

--
/uffe
gsf600

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-01 22:14

Jeg synes at det lyder vildt og ret flot med syltede blå hvidløg. Hvorfor
skal det altid være så naturligt ?

meyer <meyer.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:u%3j7.20350$3q.671271@news010.worldonline.dk...
> hvordan undgår man at hvidløgene bliver blå når man sylter dem hvad gør
> jeg forkert ???online.dk' and Active = 1arige men?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-08-01 00:12

hehe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-08-01 09:39

meyer <meyer.news@kandu.dk> wrote in message news:u%3j7.20350$3q.671271@news010.worldonline.dk...
> hvordan undgår man at hvidløgene bliver blå når man sylter dem hvad gør
> jeg forkert ???online.dk' and Active = 1arige men?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Brug mellemgas ved gearskift, det hjælper.

JR