/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Picasa2
Fra : ipbirk
Vist : 545 gange
50 point
Dato : 09-03-07 08:39

Hej
jeg har et lille problem med Picasa2, når jeg skriver en tekst under billedet, kan jeg ikke ændre skriftstørrelse og farve, når jeg så udskriver billedet er der ikke tekst med under billedet.
Det giver et problem fordi jeg skal lave et dias show, og det er ikke særlig intressant hvis der ikke er en teskt under.
Kan Picasa2 ikke dette, eller er det mig som ikke rigtigt forstår programmet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-03-07 12:10

Har du officeprogrammet Powerpoint.

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 09-03-07 12:23

ja det har jeg

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-03-07 13:17

Jeg vender tilbage og fortæller hvordan det kan bruges.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 25 point
Dato : 09-03-07 19:51

Desværre har jeg ikke windows til rådighed, for min ande comp er skilt ad, og der ligger Powerpoint.
Men du kan i powerpoint lægge tekst i farver og forskellige størrelser.
Det diasshow du så laver kan åbnes på computere som ikke har powerpoint, når det gemmes i filtype præsentation.

Hvis du højreklikker på et billede og vælger kopier så kan du i powerpoint h-klikke i et blankt dias og vælge sæt ind.
Med billedbeskæring kan lave billedet lige i den størrelse du ønsker.

Med wordart kan der laves rigtig flotte tekster.

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 20-04-07 19:20

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : e.c