/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Søger navnet på en pige
Fra : lars.llp
Vist : 856 gange
300 point
Dato : 09-03-07 05:29

Er der nogen der kan fortælle mig hvad pige med de store bryster, det korte hår, og som er forrest til højer på billedet heder og eventuelt hvad hun har lavet af film?.

Link billede: http://fapomatic.com/0708/4018929800874.jpg

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-07 05:36

Hvorfor tror du nogen gider hjælpe dig?? Du anullerer jo bare spørgsmålet, selv om du har fået et svar

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-03-07 06:24

I den verden du roder rundt i er navne ligegyldige.
Kald hende hvad du vil, så kan du koncentrere dig om
det, det handler om.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 09-03-07 08:23

Hvorfor skulle man i hele hulen H..... fortælle dig navnet på en pige der optræder i en porno film.

Du jo syg oven i hovedet

Har du hørt om psykiater.....tag og opsøg sådan en.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 09-03-07 08:40

Jeg tror hun har mange navne :p

Og det var dog vildt som folk bliver oprørt over det så snart man siger man ser lidt porno.... for det gør de jo også selv alligevel :p de vil måske bare ikke indrømme det hehe

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 09-03-07 08:44

zith det her har ikke en skid og gøre med det du nævner, ser selv masser af porno.

Men og begynde og opsøge en Q der har medvirket i en porno film, burde få dine klokker til og ringe.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 09-03-07 09:03

Agnete Olsen
Pilealle 11
8870 Anholt

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 09-03-07 09:13

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 09-03-07 09:20

Nåh, Agnete i Pileallé. Ja, hende har jeg tit besøgt. Man føler sig altid velkommen.

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 09-03-07 09:35

Nå det er da pik Alice fra Lodsgade 9240 Kvissel

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 09-03-07 09:44

Jeg hakker af her - god weekend (sex)

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-03-07 11:46

Hold nu op - Agnete er slet ikke i jeres prisklasse

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 09-03-07 12:34

Hold op hvor er i nedladende. Hvem siger at pigens navn skal bruges til at opsøge hende?

Det er ret vigtigt at kende navnet (opdigtet eller ej) hvis man ønsker at søge efter andet materiale med pigen. Så arnely du overfører da vist dine egne forkvaklede tanker til at omhandle spørgeren.