/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
simpel appelsinskræller
Fra : hyggemor
Vist : 7243 gange
50 point
Dato : 09-03-07 00:17

Hey,

Hvor finder jeg en simpel appelsinskræller a la tupperware's?

Gerne en netbutik - men dansk.

Please, jeg mangler bare sådan een.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-03-07 00:38
Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 09-03-07 00:55

øøh, jeg skal ligesom kun bruge een enkelt og to af dine links er beregnet til firmaer som reklame/strøartikler...

De andre to links er der vist langt fra den jeg søger. Ganske enkel design.

Prøv igen - jeg venter spændt mangler den bare sådan.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-03-07 01:30

Den fra 'eskesen' ligner meget Tupperwares!

Jeg har den fra Tupperware og ja, dne er god. Kender du ikke en der har holdt eller holder Party? Den blev jo gerne givet som gave.
Du kan jo osse selv holde et party og så se om de ikke har den endnu

Ellers synes jeg nu nok at det er gode links du har fået, her ovenover - de to der er for storkøkkener kan du jo bare lade være i fred og så nappe de andre

Held og lykke med det!

Venlig hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-03-07 01:49

Du kan bare gøre som mig, søge på google på "appelsinskræller" så får du et halvt tusind links.
alimak

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-03-07 06:13

jeg har en tupperware, som du må få.
det er ikke for at score points, giv dem bare til en anden.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 09-03-07 10:07

Citat
Den fra 'eskesen' ligner meget Tupperwares!

Ja og det er reklameartikler til firmaer...

Citat
Du kan bare gøre som mig, søge på google på "appelsinskræller" så får du et halvt tusind links.
alimak

Jo tak, har ligesom dette - men ved ikke om du kender det, men jeg blev q træt af alle disse link og tænkte at nogle her kunne hjælpe, med andre ord: sprang over hvor gærdet var lavest

Citat
jeg har en tupperware, som du må få.
det er ikke for at score points, giv dem bare til en anden.

Dette tilbud siger jeg da ikke nej til. Tusind tak. Men hva' så med dig... mangler du så ikke een?
Ville nødig fratrække dig retten til den nemme måde at skrælle en appelsin på

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 50 point
Dato : 09-03-07 10:59

man har forsynet sig, har man.

4 stk. i skuffen, men i stedet for at skrælle samtidig, kan vi jo lære at vente.

jaja, spøg til side, vi er selv ret glade for dem, så hvis du printer din adresse i privaten, så sender jeg en af dagene, så du kan nå at være med inden sæsonen slutter.

Godkendelse af svar
Fra : hyggemor

Dato : 09-03-07 12:02

Super aasenissum, du har reddet vores kommende dage - med appelsinerne