/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
opskrift på jordbærhue
Fra : morgani
Vist : 12532 gange
80 point
Dato : 08-03-07 19:59

Hej
Er der nogle som kan hjælpe med en opskrift til en jordbærhue?

Marianne

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 90 point
Dato : 08-03-07 20:58
Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 09-03-07 15:06

på rokken.dk er der en dansk opskrift på jordbærhue. det er en mariehønehue, der ved at vælge de rigtige farver bliver til en jordbærhue. jeg kan sende den til dig, hvis du sender din e-mail via private indlæg. du kan også selv melde dig ind på rokken.dk og finde den under "jordbærhue".
hilsen fra tpjevser

Godkendelse af svar
Fra : morgani

Dato : 09-03-07 19:36

Hej Ziggy99
Tak for svaret. Jeg tror jeg kan finde ud af opskrifterne, selvom de er på engelsk.

Hilsen Marianne