/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvilke forhandlere - Hvis RKI?
Fra : WTP
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 08-03-07 19:31

Hvem låner en penge til bil, selvom man er i RKI udover http://www.Bil-centret.dk og http://www.1x2biler.dk

??
Jeg er ikke interesseret i at få svar på andre ting, så har du ikke et svar på det spørgsmål :) så lad være med at skriv

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-03-07 20:01

HA og Bandidos.
alimak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-07 20:11

Hvis til er til NY bil - INGEN

Hvis det er til en gammel brugt er der stadig forhandlere der er selvfinancierende - og de er da til at tale med.....

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 09-03-07 09:21

Jeg ved ikke hvor du bor, men i Silkeborg - Randers egnen er der mange bilsælgere, store som små, som sælger biler også til RKI "medlemmer". Men som sikkerhed forlanger de at bilen beholdes i sælgers navn (indtil den er betalt) mens køberen står som bruger. Og det kan man vel ikke sige noget til.

Kommentar
Fra : WTP

Dato : 11-03-07 23:29

Det er brugte biler vi taler om, har i link til nogen af disse forhandlere??

Og Alimak, tak for en totalt ubrugelig og tåbelig kommentar....!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-07 23:35

Du har jo selv nævnt 2......

Er de ikke gode nok.... ?????