/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Barcelona natteliv ????
Fra : skatererling
Vist : 1291 gange
200 point
Dato : 08-03-07 19:27

Hej aktive brugere!!

Jeg vil bare høre, om nogen af jer har kendskab til nattelivet i Barcelona, og om i kan anbelfale gode pubs bar'e, mm.? Det må gerne være noget ekstraordinært, da jeg har været i Barcelona men gerne vil se dit lidt mere spændende og specielle steder.

På forhånd tak.

Mvh. Kasper.

Accepteret svar
Fra : casperS

Modtaget 100 point
Dato : 08-03-07 21:24

Hey, efter en kamp på Camp Nou, er nattelivet virkelig kanont, fest alle steder, i miles omkreds... Rigtig fedt... Det er i hvertfald min største oplevelse overhovedet...

Ellers kan du læse lidt her: http://www.barcelona-home.com/int/barcelona.asp?language=dk&theme=move - Der er beskrivelse om div. populære bare mm.

Go tur...! Mvh.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-03-07 02:03

Hmm, jeg glemte sørme da at sætte linket ind, så er det jo ikke meget værd

http://www.barcelona-home.com/int/study.asp?theme=practicas.espana

Værs'go'

Natnat

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-03-07 02:04

sorry, det er vist blevet sent

Bare ignorer mit indlæg!

Godkendelse af svar
Fra : skatererling

Dato : 11-03-07 16:56

Tak for svaret casperS. Men jeg tænkte mere på noget ekstraordinært.. Jeg havde fundet siden der på google, men ellers mange tak for svaret

Mvh. Kasper