/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
genvejstaster
Fra : mbc208
Vist : 560 gange
120 point
Dato : 08-03-07 16:45

hej. er der nogen der ved hvordan man kan slukke sin computer med genvejstaster (en hjemmeside)
eller har en god hjemmeside hvor man kan finde andre gode genvejstaster.

P.S. vil helst vide det med at slukke pcen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-07 16:52

Altså slukke pc'en ved hjælp af taster i stedet for musen??

Der trykker du på den tast med windowsikonet på, og så ellers bare bruge piltasterne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-07 16:58

eller tast CTRL+ALT+DELETE 2 gange - Men det er på eget ansvar.....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-03-07 17:09

Du trykker på vindowstasten, derefter to gange på l så er den slukket genstart. trykke på vindowstast derefter på l og g

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-07 17:12

Og her er et link til alle mulig og umulige tegn

http://tlt.its.psu.edu/suggestions/international/accents/codealt.html

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-03-07 18:04
Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 09-03-07 01:34

<Alt>+<F4>

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 120 point
Dato : 09-03-07 02:10

Det her er ikke på tastaturet, men en nem måde at lukke computeren på: Højreklik et tomt sted på skrivebordet, vælg Egenskaber, fanebladet Pauseskærm, klik på Strømstyring, fanebladet Avanceret, der kan du indstille din computer til at lukke ved et hurtig tryk på start knappen.

Godkendelse af svar
Fra : mbc208

Dato : 13-03-07 13:39

Tak for svaret o.v.n..