/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
brænding af billeder
Fra : vagnba
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 08-03-07 12:20

jeg vil gerne have mine gemte fotos på pc'ern brændt ud på cd'er. kan jeg gøre det på en alm extern cd bræænder eller skal der en dvd brænder til. og hvordan gør jeg det. nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-07 12:34

Ja det kan du gøre med alle brændere, brænd en data CD, ved du ikke hvordan, så fortæl hvilken brænder program (Nero eller anden) du har, så vil vi forsøge at hjælpe

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 08-03-07 12:37

hej.. jeg har et program der hedder ahead nero, og der kan jeg gå ind i noget der hedder nero burn, nero coverdesigner, og nero express.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-07 12:41

Prøv Nero Express, så vidt jeg husker, kommer der en boks, hvor du får du mulighed for vælge mellem data CD lyd CD og så videre, vælg data CD, jeg har Nero Express på den bærbare, skal jeg starte den for at guide dig ?

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 08-03-07 12:48

det er også en bærbar jeg skal brænde på. sætter lige brænderen til, og ser hvad der sker. er ikke så skrap til det her.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-07 12:59

Man skal krybe før man kan gå bare klem på det kommer med øvelsen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 08-03-07 13:05

Jeg lukker for nu, måske kommer der andre og hjælper, ellers kommer jeg hjem fra arbejde om ca 12 timer

Godkendelse af svar
Fra : vagnba

Dato : 08-03-07 13:19

Tak for svaret o.v.n.. det har du helt ret i. men det lykkedes.. skulle bare lige vide hvordan jeg skulle gribe det an. så er der jo vejledning med hele vejen. tak for hjælpen