/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ny Cs klan..
Fra : wulffe83
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 08-03-07 11:09

Heey.. Jeg har lige startet en klan i cs og ville derfor lige høre om der er nogle der måske har en server vi kan bruge..?

Det kunne også være det var nogle herinde der ville være med i det danske team [V.C.K]

Wulffe

Kommentar
Fra : zith

Dato : 08-03-07 11:55

Halløj...

Hvilken Cs er der tale om??

Hvor seriøs skal man være for at være med hvis det var??

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 08-03-07 11:57

Cs 1,6 ind til vidre er det bare for sjov.. Men vi satser da på og komme op på top 50 ;)

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 08-03-07 14:10

Hehe, jeg er selv i en klan, men kunne da godt tænke mig at spille mod dig / jer... du kan kontakte mig på min mail alex@deathisyourfaith.dk hvis du har tid/lyst

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 100 point
Dato : 08-03-07 18:26

Okey fint :D så er det lige mig hehe

Her er min mail så kan du lige skrive og så kan vi bare få hinandens msn eller noget i den retning...

masterstewie@gmail.com

Godkendelse af svar
Fra : wulffe83

Dato : 20-05-07 19:24

Tak for svaret zith.