/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
fortsættelse af 9899 og chat....
Fra : zonker
Vist : 481 gange
1 point
Dato : 13-01-03 20:38

Foreslår at vi lukker :

http://www.kandu.dk/dk/spg/9899

og fortsætter her... sætter lige ................1 point på højkant *G*

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-01-03 20:47

Meget enig med di zonker.
Var det måske en ide at lægge de links ind, både det hvor man kunne "indlægge" billeder og det hvor man kan se dem? Jeg ved ikke, jeg spørger bare.

M.v.h. Franksp

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-01-03 20:53

den findes her :

http://www.kandu.dk/dk/tip/2849

og så er chatten på :

http://yff.dk/chat/

Hvis folk ellers har lyst ?

Har set emesen var forbi 18:37 men der var der tomt

Forresten så finder jeg lige ud af det der med smileys, vi fandt 2 igår *G* :) var den ene

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-01-03 21:25

Kører vi så bare videre her eller hvad ?!?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-01-03 21:32

Hej zonker - du kom mig i forkøbet. Jeg møver min kommentar/spørgsmål fra sidste tråd ind her. OK?? Det er jo ikke sikkert nogen reagerer på den, men så har de da haft mulighed for at se den.
Ram

Hej til alle jer med portrætter.
Jeg skrev på et tidspunkt i en anden tråd at jeg ville vende tilbage. Jeg skulle lige se tiden lidt an, og se hvad der skete efter der blev uploadet billeder.
Det har jeg nu gjort, og jeg tror jeg har ret i min teori som siger at tonen, i hvert tilfælde blandt de portrætterede, indbyrdes har ændret sig.

Det er jo egentlig lige efter bogen om interaktion. Zonker har på elegant vis forstået at smide "meljævning" ind i en gruppe, der typisk ordfnidrede eller regulært møgede hinanden til. Om det var bevidst, skal jeg lade være usagt.

Mennesket har tydeligvis den egenskab, at det er mere påpasselig med sin styrede adfærd, jo tættere det fysisk er på det objekt man konflikter med. Den klassiske ser man ofte i trafikken, hvor pæne velopdragne mennesker forvandles til overrockere, når de placeres i en bil med lukkede døre, og gerne i fart. Man betragter sig selv (ubevidst)som uovervindelig - som værende i en anden verden, som modparten ikke kan nå, og på den måde skal man ikke stå til regnskab for sine handlinger. Oversat til Kandu-sprog har zonker ved sit initiativ, bragt vognen til standsning og åbnet bildørene.

Er det nu godt eller skidt?
Det ved jeg ikke rigtig. Der går nok en eller et par nuancer tabt i ordvekslingen. For mit eget vedkommende synes jeg det er lidt ærgeligt. I mit arbejdsliv har jeg for det meste beskæftiget mig i et miljø, hvor det ikke ligefrem var diplomatiet der styrede udsagnene; Men vi vidste hvor vi havde hverandre. Er det en facet der går tabt nu, er det lidt ærgeligt.

Det kan jo også være jeg tager fejl..........meeeeen????

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-01-03 21:39

Hej Ram -

Ja det er jeg sikker på Zonker er enig med dig i .....

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-01-03 21:50

fnolle

Jeg er på har set du har været inde *S*

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-01-03 22:02

Hej Zonker
vedr:smileys som vi sad og legede med igår(nu skal jeg hjælpe dig lidt med din egen shatt)
så tror jeg at jeg fandt ud af noget.
der kan bruges en del smileys
prøv at gøre som jeg beskriver her
klik på dit link
http://yff.dk/chat/ LOG IKKE IND
klik der hvor der står Tutorial
så går du ned under egenskaber og kommandoer
så er der en der hedder grafiske smilies-klik der
og her er vist dem der kan bruges og hvordan man laver dem.
Har jeg fat i noget eller ikke?
MVH Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-01-03 23:17

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 14-01-03 11:12

Hej Uffe29
Et stort tillykke med fødselsdagen idag

Mvh Bente

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 14-01-03 12:07

Hej Ram2 ( og ikke mindre alle i andre );

Jeg har tænkt over det du skrev i dit indlæg højere oppe. Mere konkret
[Citat]
Er det nu godt eller skidt?
Det ved jeg ikke rigtig. Der går nok en eller et par nuancer tabt i ordvekslingen. For mit eget vedkommende synes jeg det er lidt ærgeligt. I mit arbejdsliv har jeg for det meste beskæftiget mig i et miljø, hvor det ikke ligefrem var diplomatiet der styrede udsagnene; Men vi vidste hvor vi havde hverandre. Er det en facet der går tabt nu, er det lidt ærgeligt.
[/Code]

Personligt tror jeg ikke på, at der vil gå nogle nuancer tabt i ordvekslingen - tværtimod
Til gengæld tror jeg, at vi nok får nogle mere konstruktive ordvekslinger, hvor der kommer lidt "begrundelse" på - og det i sig selv er vel heller ikke helt skidt - eller hva'?

Jeg foretrækker; som du selv skriver; at vi ved, hvor vi har hinanden - ikke noget "pladder" diplomati på den måde; men det skal vel ikke forhindre, at man gør det på en lidt mere pæn/høflig måde?
Direkte - men konstruktiv - kritik er den bedste måde. Så bare rolig! Der skal nok være både sjovt og hyggeligt fremover.

Uffe29: Der kippes med flaget i dagens anledning. Hip Hip Hurraaaaaaaaaaa

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-01-03 16:55

Uffe det klæder dig at være julemand *G*

Nye i galleriet :

Kalle

Velkommen til

Nuer der 14 mennesker i galleriet, er bente64 mon den næste ? Huset giver en omgang chatteri kl. ca. 21.00.

http://yff.dk/chat/

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 14-01-03 17:26

Desværre Zonker jeg skal først have løst : http://www.kandu.dk/dk/spg/8657
MVH Bente

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-01-03 18:02

Ja og alle lyder så glade og hyggen breder sig - det er bare fint - bare det nu ikke bliver FOR meget

*pppsssstttt* spørger osse lige her, men hvilken profil gemmer sig bag Kalle - mindes ikke en profil der hedder sådan !!!

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-01-03 18:49

Kender ikke Kalle.

Bente den kan jeg ikke umiddelbart klare, ser ud som om de har været det hele igennem ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-03 19:09

Hej Bente
Måske jeg kan hjælpe dig
har skrevet en kommentar til dit spørgsmål
MVH Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-03 21:03

Tak for opmærksomheden jeg skal dog lige tilføje at det er første dag min profil passer

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 14-01-03 21:26

Hej zonker - Venner eller hvad? - Jeg tror dog at Du godt vil hjælpe mig lidt med et lille problem. Jeg er blevet inviteret til at lade mig representere i Dit billedgalleri, og har også forsøgt på at lægge et billede ind; men jeg bliver bremset af en fejlmeddelelse om at jeg kun har tilladelse til at lægge en jpg fil ind. Min fil var en jpg fil så hvad gør jeg nu . Uffe har i øvrigt mødt det samme problem.
Hilsen Rudolf

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-01-03 22:05

hmm..

uffe fik den fint nok lagt op...

Har du fulgt vejledningen til punkt og prikke ??

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 14-01-03 22:29

Ja det mener jeg.- jeg prøver igen i morgen!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-01-03 22:44

Jammen Rfou hvad filtype er det ?? ... det billede du lægger op skal jo ende på jpg ( men det gør det måske osse ? )

Ja lad høre fra dig igen, så skal vi nok hjælpe dig

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 14-01-03 23:47

Hej
Det her er så langt jeg kunne komme - Jeg kommer til at tænke på om filen kan være for stor?
[Advarsel: kan ikke importere filen "Rudolf_Foustad.JPG" med ekstention "JPG". Du har kun rettigheder til at uploade/importere medie filer (med følgende ekstentions jpg gif wav mid midi au ra lng dat ). Hvis du skal have uploaded andre filtyper, må du kontakte webmasteren og bede om rettigheder til at uploade alle filtyper. Eller, bede om rettigheder til at uploade filer med ekstention "JPG".]

Rudolf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-01-03 23:51

Naj som jeg skrev til Uffe før - har vi fundet ud af det er fordi : filtypen er med STORE bogstaver, det SKAL ende på .jpg ( med små bogstaver )

Fnoller

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 15-01-03 00:26

Så kom jeg så langt: Rudolf.jpg 15-Jan-2003 00:22 0k
men ingen billede.
P see you to morrow
Rudolf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 00:31

Prøv denne fremgangsmåde Rudolf - her beskrives den trin for trin :

http://www.kandu.dk/dk/tip/2849

Fnoller

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-01-03 00:59

Hej.
Har lige en diskussion kørende et andet sted, og fik ulykkligvis brug for en Smiley, der bare siger "undskyld". Den har vi ikke - Hvorfor??
Med al den mudderkastning - Thi Hi - (melander), er der klart brug for en sådan......
- Man kan jo ikke vinde hver gang.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-01-03 07:20

Rudolf, den fil som du har lagt op er tom....

Mail den til mig på denne email-adresse :

paradis@ofir.dk

Og til alle jer som forsøger med alt muligt skrammel, kan jeg kun sige at kontoen IKKE bliver brugt til normal email, så i spilder jeres tid. Dette er IKKE min private mail-adresse.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 15-01-03 08:53

Til I andre - jeg har sendt mit billede til Zonker så er det i de bedste hænder tror jeg.
Jeg har lavet et nyt spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/10234 der er plads til lidt nostalgi. Jeg håber I vil yde Jeres bidrag

Hilsen Rudolf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 10:20

Hej Ram2 - nøøøh sådan en smiley mangler vi - men kan du ikke indtil den er lavet bruge "klovnen" - der ser ked ud - og siger jo egentlig osse "jeg er en klovn" - det er da liiidt derhenad

Så må vi se at få en "Sorry-smiley"

Karina / Fnollerpige

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 15-01-03 11:01

Hvad med en >vent nu lige lidt< eller en >ligeglad< måske en >undrende<. Ja ja det er nemt at kræve ind; men jeg tro Du vil tage det som en udfordring Karina
God arbejdslyst
Rudolf ham her har jeg taget til mig- den kan jeg huske i hovedet.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 11:16

Hej Rfou - ja en undrende måske - men en "vent nu lige lidt" - er jo udtryk der er liiidt svære på sådan nogle små ansigter, men skal da nok prøve at kigge på det ..... og en ligeglad - tjjjjaaaa det er da en udfordring .......

Fnoller -

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 11:42

Hej fnollerpige, jeg tænkte vi kunne tage den her istedet for http://www.kandu.dk/dk/spg/10243 man den har brug for at vide hvad der kommer efter nano, han har sikkert hverken brug for smileys o.lign.

Men jeg kan du sikre dig at jeg også glæder mig til formodet svar forsvinder

/Uffe

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 11:46

Du er da lidt hidsig idag det ligner ikke dig

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 11:48

Naj men han dør eller ikke af dem - jo faktisk er det netop matematikere der roder med præfixer og andet elementært ultra-kedeligt stof der HAR et stort behov for en smiley

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 11:51

næ, men nu har han fået en opfordring til at trykke afvis :---)
så håber jeg på fred igen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 11:57

Naaaj er ikke hidsig idag - Uffe
jeg er det sommetider - men hader bare det der nævennyttige fis med formodet svar
( brugte det selv i starten udfra Master_of_Kefirs betragtninger ) men det slog mig så senere at det kan man ikke - du er i din fulde ret til det - "kommer først til mølle"

OG husk lige - når Kandu har muligheden for at man kan gøre det, kan det ikke være modstridende - du gør BLOT hvad forummet giver dig mulighed for.

selvfølgelig er der fred - du er en fair person - og hvis du for alvor gør mig sur, siger jeg det til dig direkte - for det kan du håndtere ( i modsætning til andre )
og bagefter er vi lige gode venner af den grund.

Hilsen FnollerdimZ

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-01-03 12:03

Ahhhh. Uffe er lidt skræmt af kvindelig vrede - den har jeg luret - Thi hi

Ram2

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 12:07

Ja Ram2 og hvis ikke du var så "klippefast" ville du osse være bange for mig - men du er for ...æææhhh ja hvad er du ??

naj seriøs igen - det håber jeg da ikke han er - var lige sikker på vi alle herinde kunne sige tingene ligeud til hinanden og så lade være med at bære nag - ligesom da du sagde din uforbeholdne mening til mig den anden dag ikk -
jeg bar nag - og synes du var øøhh dum, men lidt senere faldt jeg lidt ned igen, og så var det på en eller anden måde fair nok.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-01-03 12:15

Du er en rar pige Fnoller (tror jeg) (Man skal ikke slå en større bager ned, end man kan bolle) eller hvordan det nu er.

Ram2

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 13:03

Det har jeg lige just præcist heller ikke gjort "min bager" har den rette "bollestørrelse"

ja jeg er sød nok - på bunden

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-01-03 13:18

*G*

Det har intet med bolle at gøre, det hedder man skal ikke slå større brød op end man kan bage, hvis ellers jeg husker rigtigt ?

Riudolf billede er lagt op.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 13:35

Der er da ikke ret meget der er mere skræmmende end en quindes vrede hehe

Fnoller, ang det formodede svar og hurtige links, så er det den måde jeg er blevet "flasket op" på på eksperten. Der kan man nemt risikere at spørgsmålet allerede er besvaret og lukket før man når at skrive noget

Men nå, jeg er lidt spændt på hvordan tingene kommer til at køre når formodet svar kommer væk, der skal nok opstå andre "problemer"

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 13:49
Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 15-01-03 13:49

Det samme har jeg lige oplevet her på Kandu. Der kom en ny kommentar, som jeg ville svare på. Mens jeg gjorde det ( 1½ minut) var der kommet 3 nye kommentarer og spørgsmålet var lukket.
Rudolf

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-01-03 13:50

Til Fnoller.

Det var nu mig selv jeg mente, ikke skulle slå noget større op, i for bindelse med at rose dig.

Og tak til zonker fordi du ledte mig på rette vej. Men hun er nu en pige med begge ben i næsen.

Og til Uffe - Bare rolig, hvis det med formodet svar skulle afskaffe alle problemer. så laver vi bare selv nogle.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 19:04

Så kører kandu igen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 20:52

*aha* På den måde ram2 - ja har begge ben i næsen ( !!!! ) og ser meget mærkelig ud
den med bageren var osse mest fordi jeg bare liiige følte mig truffet.... burde have regnet ud den ikke var direkte møntet på mig

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 21:04

Briani, du lavede for nogen dage siden et tip om hvad hvad browseren sladrer om, kan du huske hvilken kategori det er i ??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-01-03 21:21

HeHeHe Fnoller - Du ser sgu da ikke spor mærkelig ud - Jeg elsker sådanne ordforvridninger.

Ram2

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-01-03 21:30

Hej igen Uffe
Det var i ms windows tip nummer 2864
men det fandt du jo selv ud af,kunne jeg læse andet sted
jeg har først se din besked nu
det vælter bare ind med emails,efter kandu er kommet op at køre igen
MVH Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 21:36

Det havde jeg allerede glemt, det er nok alderen

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-01-03 21:43

Jeg sender en tak til Uffe fordi du bad om at man lukkede - ikke lukkede - spørgsmål, og fordi du fortalte hvordan man gjorde det. (Fandt ud af om man havde nogen).
Jeg havde 3 ikke lukkede. Det var meget flovt.
Jeg fik dem lukket med det samme, hvorefter jeg har det meget bedre. Nu tror jeg ikke jeg glemmer det igen.

M.v.h. Frank

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 22:03

ram2 - man ser da mærkelig ud hvis man har ben i næsen og så især når man har to *S
ang. det at du elsker ordforvridninger - det har jeg såmænd opdaget !!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-01-03 22:37

Fnolle - Det anede mig, at du havde luret det. Det er som jeg siger: "Man skal ikke skære alle over med én kam".

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-01-03 10:39

Er det kun mig som ikke får mails

Frank, det var så lidt, meeeen du er en af dem der syntes det var okay andre ( http://www.kandu.dk/dk/spg/10164 ) syntes det var grov og så fik jeg også lige et los i røven for at fortælle en bruger at han burde/kunne lave formodet svar (Svaret kunne ikke være mere rigtig)
Men nå, sådan er det vist at være "synlig" på kandu

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-01-03 20:15

Til zonker

Vil du gerne gøre mig en stor tjeneste, og fjerne mit billede øjeblikkeligt. Jeg håber på din velvilje.
Hvis du vil se hvorfor jeg reagerer sådan, så se venligst:

http://www.kandu.dk/dk/spg/10285

Her henvises specielt til ram2's kommentar 16/1 03 kl 19.37 - Den gør mig virkelig rigtig ked af det. Jeg synes dennegang han er utrolig grov.

Nu synes jeg det kan være nok. Sådan er der aldrig nogen sinde nogen, der sagt om mig. Nu ønsker jeg ikke at være med mere.

Med venlig hilsen - og Franksp

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-01-03 20:48

Hej Franksp
jeg giver dig ret i af det er grov det som ram2 skriver.
men jeg tror du har misforstået det der stod i kommentaren.
jeg kopierer lige det der stod
-----------------------------------------------------------------------
Citat summer:
At ram2 uden tvivl har haft nogle meget dårlige oplevelser med troen.
Ja - Du er en af dem. Din sleske facon er ulidelig. Dit misbrug er åbenlyst.
Så luk du bare Franksp, med summer som sidebavler går det alligevel op i l....
Ram2
-----------------------------------------------------------------------
det han skriver er en kommentar til summer,de to er ikke perlevenner.
og ikke en til dig
det ram2 mener er at du ligesågodt kan lukke spørgsmålet,da han mener at når summer er indblandet,så går dit spørgsmål alligevel op i L..T og det han skriver "Din sleske facon er ulidelig. Dit misbrug er åbenlyst" er heller ikke til dig men til summer.
-------------------------------------------------------------------------
Så op med humøret franksp
og prøv lige at nærlæse kommentaren fra ram2 igen
PS-jeg er heller ikke enig i det som ram skriver
vi har vel alle lov til at have en mening,men det mener ram ikke,er vi ikke enige med ham i hans synspunkter,ja så er
løs
MVH Brian
PS.Sådan læser jeg kommentaren fra ram2

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-01-03 20:52

Rettelse
sådan skal det selfølgelig se ud,den kommentar du omtaler fra ram2
Citat summer:
At ram2 uden tvivl har haft nogle meget dårlige oplevelser med troen......
----------------------------
Ja - Du er en af dem. Din sleske facon er ulidelig. Dit misbrug er åbenlyst.
Så luk du bare Franksp, med summer som sidebavler går det alligevel op i l....
Ram2
Hilsner fra Brian

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-01-03 21:04

Hej briani

Ja, du har nok ret. Nu har jeg prøvet at læse det flere gange og kan godt se, at det nok ikke er mig han mener. Jeg er glad for at du skrev til mig. Det lettede lidt.
Endnu en gang tak!!

M.v.h. franksp

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-01-03 21:05

Hej Franksp.
Jeg er ked af, at du har misforstået min kommentar. Den er på ingen måde møntet på dig.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-01-03 21:11

Hej igen franksp
Rart at høre at du igen har fået det bedre
og nu er der jo også lige kommet en kommentar fra ram2
der beviser det jeg sagde
MVH og en forsat god aften til jer begge
Brian

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 16-01-03 22:10

Undskyld jeg blander mig, Men jeg vil gerne ha' lov til at gi' Brian et klap på skulderen. Nu mangler jeg bare en smiley der kan sige: godt gået.

venlig hilsen
Rudolf

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-01-03 09:38

Fortæl mig lige hvad vi skulle gøre uden denne tråd

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-01-03 14:31

Til Zonker / Yttepigen.

Jeg er meget beæret over den opmærksomhed man viser min spæde drengekrop, -
se fotomontage "ramses" på portrætsiden, - men det var ikke min opfattelse, at de uploadede billeder skulle bruges til denne form for moro. Jeg vil selvfølgelig gerne vide hvem der har stået for mesterværket, og dernæst at I fjerner de billeder der måtte være af mig - i alle forklædninger.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-01-03 00:44

Billederne er fjernet...

Jeg ved ikke hvem der har lagt det du nævner op.

Da kandu.dk ikke har fungeret før nu har det ikke været muligt at se din besked før nu. Og hvis du havde mailet ville jeg havde gjort det tidligere

Da alle kender password og brugerid og dermed har adgang til siden, kan det være samtlige brugere på kandu.dk

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-01-03 00:47

franksp, skal du stadigvæk have fjernet billedet ??

Jeg ser det først nu desværre

Vil du ikke maile til mig på : paradis@ofir.dk så skal jeg gøre det hvis du ønsker det så snart jeg ser mailen *S*

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 1 point
Dato : 19-01-03 00:58

Det er fint nok Zonker.

Hvem der har lagt dem på er jo kun personligt interessant - men selvfølgelig har jeg en formodning. Nu er jeg ikke specielt genert, men jeg synes bare ikke at min "billedkrop" skal være til fri disposition, for folk jeg har været i dialog med, og som ikke magter at diskutere på ord.

Alle kan jo risikere at blive "misbrugt", så var det ikke en mulighed at lave billederne, så man ikke kan kopiere dem. Det har jeg oplevet på andre sites. Jeg går ud fra, at det heller ikke var i din ånd, at billederne skulle bruges til pjank og pjat.
Med din viden om datamater, kan du så ikke se hvem der gør hvad, på sådan en side??

Ski nu med det - de er fjernet, og så er alt ved det "gamle" - Og tak

Ram2

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 17:17

Jeg har faktisk rodet med den funktion på Apache, og af en eller anden underlig årsag funker det ikke...

Og en ting er at blande nogle script sammen og når noget af det ikke helt virker, og man ikke kan finde fejlkilden er det svært....

Øhm EDB-assistent, en 10 årig gammel uddannelse, hvor datamatikeren kom som afløser, selvom de herrer datamatikere vil mene noget andet.

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 17:21

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-01-03 17:26

Alle tiders. Mange bække små - Du ved os pointjægere...

Ram2

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-01-03 17:36

Hej Zonker
Jeg kan se at du lukker dette spørgsmål,det er også helt fint,da den jo også her er ved at blive for lang.
Skal vi følge op med en forsættelse i et nyt spørgsmål ?
eller?
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-01-03 17:36

Hej Zonker
Jeg kan se at du lukker dette spørgsmål,det er også helt fint,da den jo også her er ved at blive for lang.
Skal vi følge op med en forsættelse i et nyt spørgsmål ?
eller?
Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 22:18

For min skyld ingen alarm.....

Bye the way det går sgi stærk på det nye board *G*, så hvis i har planer om en sekretærstatus så giv mig et praj *G*

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 22:25
Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-03 02:52

Test

[/code]

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-03 02:55

Citat:[test]

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-03 03:08

Citat:
testtesttest

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-01-03 03:10

Jeg skulle bare lige øve mig, derfor brugte jeg denne døde tråd. Men det kan jeg vist ikke finde ud af, så jeg må lige spørge en af de kloge i morgen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-03 08:45

<citat>
test
</code>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-03 08:47

[citat]
[/jeg prøver igen]

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-01-03 08:49

kun 6 forsøg - orv hvor er jeg skrap