/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tak for sidst Hæ/ hø
Fra : sofus.dk
Vist : 1286 gange
281 point
Dato : 07-03-07 19:59

Så skal der deles, et par af disse Øh-
points ud.

Så fyr din værste oplevelse AF... PM

DEM HAR JEG MANGE AF.

PT = skal lige have slettet et par eller 2oo
Der hverken KAN eller VIL svare...

???

Men kan da se, der stadig er hyklere___ herinde...

Kom IGEN..........

Mens vi er igang, så se lige DR 1, der er lidt om at hacke

DIN NETBANK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 20:01

Hai ølfus

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-07 20:02

Hvis der er nogle der kan tømme min netbank, så er de godt nok dygtige - for den har jeg da selv tømt!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 20:05

Hykl hykl hykl...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 20:16
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-07 20:22

Hvis bare de fjerner minus-beløb fra Netbanken, er det ok med mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-07 20:33

det nummer på youtube lød godt nok stygt blandet sammen med uriah heep - det var det der lige blev spillet på winamp, da jeg liiige ville tjekke linket

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 291 point
Dato : 07-03-07 20:36

Normalt er jeg MEGET omgængelig, men jeg må tilstå, at jeg har læst denne side:

http://www.2600.dk/projekter/tekster/2001/hhmeh/hhmeh.txt

og været OND, berettiget - ja - i momentet og efter en flaske rødvid, ikke for vindings skyld, men ren og skær hævn, hævn og afsindig afmagt .

Hvem er PM?...en præmentruel oplevelse...Da jeg som han lever og arbejder blandt hunner oplever jeg denne påvirkning daglig både på arbejde og i privaten....

Jeg trot ikke, at jeg egentlig fostod spørgsmålet

Ziggy99

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 20:37

This is a thing I never tried before: It's called Eeeeeeeeasyyyyy liviiiiing ... !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 20:40

Citat
Hvem er PM?...

Her gik jeg og troede at PM stod for: Privat Message ?

..eller : Personal Message ?

%-( </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 20:42

Hov... ny smiley: %-( ... = Tosse i tvivl ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-07 20:51

Molo er du synsk?? Easy living var jo lige præcis den med Uria heep jeg spillede sammen med dit link???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-03-07 20:51

Citat
Så fyr din værste oplevelse AF... PM

Det var da jeg lod min stavekontrol forsøge at læse et af dine brandertindlæg.
Den gik i coma og oversatte det hele til Walisisk..........wwwwtrorgggwwwkktmpirap

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-07 20:51

Mon ikke det er IPM? undskyld Peter........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 21:02

Nordsted1 -> Nej jeg er ikke synsk.

Jeg hører stadig Uriah Heep ..og Captain Beyond ..og Niel Young ..og Iggy Pop ..og al muligt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 21:05

..og Frank Zappa : http://youtube.com/watch?v=7c8AUR2F12k

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-07 21:07

ok, men det var da pudsigt at du lige nævnte det nummer jeg hørte, dette link hører jeg så når jeg er færdig med jokeren-gravøl

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-07 21:16

Min værste oplevelse som vicevært skete i dag:

Tilsyneladende lå der en sten på størrelse med en fem-krone, på kanten af papircontaineren, og jeg ville smide den i containeren - jeg var ved at slette sporene fra affaldskonflikten - men det var ikke en sten..... og den var brun...... AAADDDRRRRR

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-07 21:18

den var "skide" go

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-03-07 21:23

At HORE - ???? hvad en PM er fra ZIGGY99
Eller er DER MANGE - herinde der hedder
Samme...............eller bare en anden___________
sikkert derfor...................

Har smidt dig MERE _**til mange her** end en llle af molo´s
kyler, se hans link.

Citat
wwwwtrorgggwwwkktmpirap

Og linket VAR.............

Citat
This is a thing I never tried before: It's called Eeeeeeeeasyyyyy liviiiiing ... !!!

http://www.wtalk.org/search.php?searchid=697159
Kræver tilmelding og 10 POST´s, der IKKE kaldes SPAM

Og bortset fra det................

ALT ER KUN AT VIDERE-GIVE ET LINK.....

http://www.newestmp3s.com/albumlist.php#
http://allmusic.wordpress.com/2006/01/24/2002-sinead-oconnor-the-last-album/
http://www.51mpc.com/share.asp

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 21:27

Når jeg tænker på 'Ungeren' hører jeg: http://youtube.com/watch?v=ouZ-0EXnbj8

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-07 21:33

Jeg læste et eller andet sted, at ungdomshusets melodi var - our house - og ville lige hører den, men øv så havde jeg den ikke alligevel, nå så kan jeg da hører Pink Floyd, another brick in the wall

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 21:39

Så snupper jeg lidt med det uforlignelige Berlin orkester med Max Raabe:

http://www.palastorchester.de/index2.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-07 21:51

Naaaaaaarrrhh, så tror jeg godt nok jeg hellere vil snuppe Spike Jones

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-07 21:52

Hva' nu Sofus, har vi helt fået hægtet dig af tråden??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-07 21:56

Max Raabe - åhhh nej.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 21:57
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 07-03-07 21:57

Føler bare trang til at sige papagøjetang og måske hamster med iøjenfaldende interwwwblingbling
thuogh water goes skin and somewhere below goes...

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 07-03-07 22:00

molokyle ...den bringer sgu sjæl i roen..nice tiltag

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-03-07 22:02

Max Raabe: HVAD VAR DIN bANK

Så hut

gNAT.......

HADER LINK`s DER ER LOVLIGE,,:_____molo..

norsted_____Pink Floyd,

c ja

FUXK, troede jeg var SKUDT - ODER
PM_ emmer altså..............

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-07 22:04

ziggy99 denne er til dig http://www.napena.dk/marsvin/marsvin_sprog.htm tryk på noderne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 22:15

Fin side Nordsted1 -> Er tilføjet ; Favoritter->Videnskab & Historie->Dyr

..i mine foretrukne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 22:17

ziggy99 -> Hér på Ama'r siger vi ikke:
Citat
sjæl i roen

..men: Det er samfundets skyld ...jeg har ondt i min byld !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-07 22:25

molo det er en side som er ganske uundværlig til mange unyttige ting jeg har brugt den til når jeg syntes marsvinet trængte til lidt motion, så satte jeg lydene igang, og så han hoppede rundt i buret, ej jeg prøvede den en gang, men syntes det var synd for det stakkels svin, han kunne ikke forstå hvorfor han ikke kunne finde ejeren af stemmerne

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 07-03-07 22:37

Her på den lidt mere landfaste del af Dk går vi altså bare en lille tur med vovsen....

http://youtube.com/watch?v=ADyrfsx7Kxk

Ziggy99

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 22:38
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-03-07 22:50

Håber ikke I sidder i Tyrkiet?

Dér er YouTube nemlig bleven lukken for : http://news.techwhack.com/5384/youtube.com-turkey/

..hvilket giver en helt ny mening af vendingen/udtrykket : Express yourself !

Tjaeh... der er snart ikke andre til at gøre det.

..og så må man jo selv finde på noget.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 07-03-07 22:53

Great, for vovsetingen fremgår af dette klip:

http://www.youtube.com/watch?v=gT2SSsr-dT8&NR

Ziggy99

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-03-07 02:10

I er sguda vanvittige herinde

Nat

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-03-07 02:17

Jøøps! nity nity..

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-03-07 03:24

Citat
Håber ikke I sidder i Tyrkiet?

¨
Citat
g hører også 'stemmer' en gang imellem:

Hip ____HURRRAAAAAAAAA.

Citat
I er sguda vanvittige herinde

JA ikk.....................................

Online : 3607

ziggy :_______________det må være sidste ÅR

Online : 3607 + 1

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-03-07 03:42

Bill Gates er sgu da nemmere at snakke med'

Bare man kun lader det GÅ uder en HÅRDDISK

G-nat fra en Rø aalborg-kat

Og samtlige har

Ha D

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-03-07 03:54

Citat
Hykl hykl hykl...

Ikke værre en _ et VB script je fik af
?????

Skulle bare bruges til ????

SS-kifter LIGE profil // progrom

Citat
er sguda vanvittige herinde

JAAAAAAAAAAAAAA.

Eller s ville du gå andre steder hennnn_______

nord.

Ha det
IGEN

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-03-07 04:01

Håber så sandelig___ike i føler jer TRUFFET

DEM JEG
Orker ikke at svare:: men det er
sikkert fordi__så meget +½ års tid mangel herinde
'
Hvem vil have BANKEN__

Eller skal KATTEN afgøre _______ skidtet. IGEN

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-07 06:35

Go' morn, hva skal vi så finde på idag??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-07 07:47

Det er da MIG, som skal have boxen sofus.dk

Nordsted1 -> Jeg skal i kirke

... men anledningen er lidt sørgelig eftersom det er en bisættelse

I må ha' en go' dag. Jeg cykler til Avedøre nu.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-03-07 10:22

Nordsted - du kan bygge et stativ til at holde mine øjne åbne og hoved oppe med

Jeg vågner åbenbart aldrig igen....... (og du skal IKKE søge hjælp hos Jehovas tilskuere!)

molo - Jeg er da så 'smart' at få løn for at gå i kirke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-07 10:29

Camillasmoster... jam jam tændstikker til øjenlågene og og såårn er jo opfundet, men det er måske ikke kommet til Jylland endnu ??

Prøv med stærk kaffe, det skal altså bruges indvortes

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-03-07 14:32

Stærk kaffe? Ptøj da! Jeg drikker ikke kaffe!

Næh du, to goe gamle femmere holder øjnene åbne, og så kikker man gennem hullet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-07 14:37

Ja, jeg foretrækker nu at spise chokolade, det siges at kvikke hjernen??

Nå ud til brændestakken igen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-03-07 14:43

Jah, mørk, mørk chokolade!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-07 17:35

DAMECHOKOLADE - den med nødder -

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-03-07 17:53

Ikke mælkechokolade hehe - men meget gerne mørk med nødder!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-03-07 09:01

Så er jeg hjemme igen

Max Raabe er væk ..og Marie (..som aldrig blev kaldt andet end Vivi):

http://www.sitecenter.dk/liina/nss-folder/temp/Vivi.pdf

Kaffe-mik og gravøl tog hårdt på mig: Jeg er lidt høj i håret idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-07 10:07

Molo jeg tror du vil have godt af noget frisk luft, så kom hid til Nordsjælland og hjælp med at kører brænde ind i skuret, jeg har også et par Panodiler hvis det sku' være

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-03-07 10:45

Panodiler i brændeskuret....................... ???
Hvad koster en rummeter panodiler, og er det lige så godt som bøgebrænde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-03-07 10:53

For det ik' ska' være løgn har jeg flækket en kindtand ..på langs! Av min tand!

Den er dog rodbehandlet i forvejen, så det er mest tandkødet som er ømt.

Ipren og pinax i codyle mængder venter forude. Jeg har fået en tid hos tandsmeden på tirsdag.

Iaften er jeg inviteret på Flæskesteg m. hjemmelavet rødkål hos Frk. Uro og Finse. Jeg har luret hvorfor: ...og så kan du jo lige, medens du er her; kigge på min computer, sagde en kælen stemme tilhørende husets frue, da hun ringede invitationen ind

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-07 14:53

e.c. panodiler i brændeskuret, jamen har du aldrig hørt om pillefyr??? Jeg kan ikke svarer dig på om panodiler er lige så gode som bøgebrænde, - ikke endnu -

Øv Molo flækket kindtand, det lyder fadme dyrt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-03-07 15:10

HA! molo - du er ikke en tand bedre end alle os andre

600 mg brufen til heftig tandpine - dét wirker!

Bett pus - pas på med den sprøde svær.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-03-07 15:26

Mon ik' man ka' blende såd'n no'en svær' no'en?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-07 15:31

Det tror jeg ikke ejerne af blenderen syntes om Du må lærer at tykke i "den anden side" indtil på tirsdag

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-03-07 15:33

Blende dem, bare for at høre dem knase?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-03-07 15:42

Nordsted1 -> Hvis jeg bli'r tykkere i den anden side, tror du så ik' at jeg så får svært ved at holde ambuballancen hele vejen hjem?

KnuseMoster -> Jeg ta'r da bare min 100 Hk. stavblender med i baglommen

Die Stahle von Krupps !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-07 15:44

Nej Molo det tror jeg ikke, for hvis du er bare lidt smart, fordeler du vægten ved hjælp af den der stavblender, altså ikke at du skal have den i munden, men - øøøøh hvordan fa... forklarer jeg det??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-03-07 15:51

Tjaehh... jeg tør i hvert fald ik' ta' den i forlommen: Tænk hvis der kom 'noget' i vejen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-07 16:03

Har du måske ikke brystlommer?? for så tror jeg næppe der er nogen risiko

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-03-07 16:13

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-07 16:16

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-03-07 18:30

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-07 18:34

Stakkels Sofus, hans mailboks må da snart være fyldt

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-03-07 20:51

Shakira _______
eller søger jeg forkert.
Ligger gerne _____________mere FUK ud
Bare de har travlt i ølborg
De gad SGU ikke vente med at ???
mens jeg lige var inde ved Bageren..
REN LATTER___scooter/ m det hele...

[CITATHar du måske ikke brystlommer?? for så tror jeg næppe der er nogen risiko[/CITAT]

MiN ****MØGKAT**** TOG lige spar FEM frem,,, 2 POTER
minus MIG________Auht
Så ingen lommer.
Til mig, den kunne ikke holde:::
______________
Lige en der hoppede i ØJET----

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-07 21:08

Ja, det er sq ikke sjovt med en kat, når den har søm i poterne eller er der noget jeg har "mis"forstået

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-03-07 21:54

Citat
For det ik' ska' være løgn har jeg flækket en kindtand ..på langs! Av min tand!

RYK den UD__ eller går

BEJOLD den da:::::::::::::::

Hv em er jer vil/ hvil habe skidtet.

SKIE taster_________
kommer lige tilbeage med en DULLE

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-07 22:15

Citat
Hv em er jer vil/ hvil habe skidtet.

Helst ikke, jeg har rigeligt i mine egne tænder knækkede tænder

En dulle, hus forbi, sådan en kan jeg heller ikke bruge

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-03-07 23:39

Ej heller en skrappedulle

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-03-07 00:02

Herovre hedder det ikke en skrappdulle...........men en rappedulle. En der er lidt frisk i replikken.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-03-07 01:25

Correctione Gigante: Rappenskralde...

..hedder det !!!

..ikke; rappendulle, Camillasmoster, skraldendulle ..eller no'et?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-03-07 01:55

Jeg skrev alså også skrappedulle!

Eddermame.com og monokodyl

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 10-03-07 03:54

Og så HUT jeg lige _--tænke,
var det moloKYLE
der siger dette ikke er fra MIG_
eller direkte LINKS:__________________
MEN FUK MIG
der er lidt fra ANDRE sider.

BE happy
håber lidt af det virker......................

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

http://rapidshare.com/files/20223677/Beyonce_Ft._Shakira_-_Beautiful_Liar.avi

a few clipz

--------------------------------------------------------------------------------

File: mudvayne-forget_to_remember-MuD-HDP.mpg
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/20196795...er-MuD-HDP.mpg

----------------------------------------------------------------------------------------------
File: Oasis - Don't Look Back In Anger.mpg
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/20197666...k_In_Anger.mpg

----------------------------------------------------------------------------------------------
File: p.o.d.-boom-dvdrip.avi
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/20198007...oom-dvdrip.avi
DeleteLink: http://rapidshare.com/files/20198007...ode=1222755297
----------------------------------------------------------------------------------------------
File: p.o.d.-satellite-dvdrip.avi
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/20198230...ite-dvdrip.avi

----------------------------------------------------------------------------------------------
File: Pussycat Dolls - Don't Cha.avi
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/20199465..._Don_t_Cha.avi

----------------------------------------------------------------------------------------------
File: Shakira - Don't Bother (WZ).mpeg
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/20200434...ther__WZ_.mpeg

----------------------------------------------------------------------------------------------
File: Switchfoot - Dare You To Move.mpg
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/20200671...ou_To_Move.mpg

----------------------------------------------------------------------------------------------

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Download link:

Code:
http://rapidshare.com/files/19013952/sb2007.rar
Password:

Code:
mylopa14__________________

Code:
Life is beautiful cos is full of di**heads..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Shakira Hips Don't Lie Live Grammy 2007 - HDTV

--------------------------------------------------------------------------------

Shakira Hips Don't Lie Live Grammy 2007 - HDTV

Download:

Code:
http://rapidshare.com/files/16870111/Shakira_-_Live_at_The_Grammys.part1.rar
http://rapidshare.com/files/16998572/Shakira_-_Live_at_The_Grammys.part2.rar
http://rapidshare.com/files/16905835/Shakira_-_Live_at_The_Grammys.part3.rar
http://rapidshare.com/files/16923471/Shakira_-_Live_at_The_Grammys.part4.rar
http://rapidshare.com/files/16913646/Shakira_-_Live_at_The_Grammys.part5.rar

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1. Tokyo Drift - Teriyaki Boyz
2. Hips Don't Lie - Shakira Featuring Wyclef Jean
3. Say Something - Marian Carey Featuring Snoop Dogg
4. Promiscuous - Nelly Furtado
5. Stupid Girl - Pink
6. Unfaithful - Rihannk
7. Crazy - Gnarls Barkley
8. Sexy Love - Ne-Yo
9. You Raise Me Up - Westlife
10. Goodbye My Lover - James Blunt
11. Iris - Rona Keating
12. Behind These Hazel Eyes - Kelly Clarkson
13. For You I Will - Teddy Geiger
14. Is It Any Wonder? - Keane
15. Mas Que Nada - Sergio Mendes Featuring The Black Eyed Peas
16. What You Waiting For? - Gwen Stefani
17. Buttons - The Pussycat Dolls
18. Pump It - The Black Eyed Peas
19. La Camisa Negra - Juanes

Code:
Download:
http://rapidshare.com/files/8470566/HOT_Hits_2007_by_MySt3Ry_MaN.r00
http://rapidshare.com/files/8471284/HOT_Hits_2007_by_MySt3Ry_MaN.rar

Password:
www.davendoff.org

Der var langt hertil_____________________________

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 10-03-07 04:04

Tak for svaret ziggy99.
Har du prøvet at hacke dig selv_________________

Herinde, lader keg andre om det

F.eks berpox
molo gav op efter, en LILLE SLE:: fil kodet i /på 12 BITS / og opefter..

Hav det bedre end andre...........

Og et LILLE RÅD
Til dem der prøver VISTA__________

LAD være med at opdatere den før i ''hakker den''
OPDATERINGERNE ER BLEVET lidt værre end sidst
jeg prøvede..........
Men stadig AKTIVERET hos___ MS
Ha__det

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 10-03-07 04:08

Citat
på 12 BITS

Eller er det HELE 12 KB :::::::______UPS