/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ericsson R320s
Fra : maxses
Vist : 419 gange
200 point
Dato : 29-08-01 11:33

Er her nogen som ved hvrdan man kan ændre grafikken i en Ericsson R320s? jeg ledt efter nogle programmer, men de fleste understøtter "kun" 2618 - T28...

kan nogen hjælpe mig?

Jeg har kablet til computeren...
Med venlig hilsen

Max Sørensen

Accepteret svar
Fra : hjr

Modtaget 200 point
Dato : 30-08-01 08:48

Hej

... du kan selv designe din egen grafik på vores tegneprogram:
http://www.qwap.dk/about.php

jeg ved ikke om det er noget du kan bruge ellers vip mig af igen

hjr

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 30-08-01 09:20

Det link du sendte, tak for det, men jeg kan ikke komme ind på det...

Med venlig hilsen

Max Sørensen

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 30-08-01 09:27

hej igen

Øh det kan jeg ikke lige forstå jeg har lige igen prøvet og ikke nogen problemer jeg har lige prøvet at klikke lige på linket og vupti er jeg der prøv igen og held og lykke

hjr