/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
dvd decoder
Fra : martin.borre
Vist : 9696 gange
100 point
Dato : 07-03-07 15:47

Jeg har indsat en RW-dvd men min computer skriver at den ikke kan læse indholdet, den mangler en kompatiel DVD decoder. Forhandleren sagde at Microsofts decoder kan bruges, men kan man downloade den gratis? så vidt jeg kunne se på deres hjemmeside skulle man betale for det. Hvor kan man få den gratis?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-07 16:01

Hvad er det for en dekoder du snakker om.....

Det er vel ikke sådan at dit drev kun kan læse +skiver og du indsætter en -skive ?????

Ligeledes kan det være en DVD der ikke er afsluttet - og så kan den kun læses af den brænder der har lavet den...

Kan du se DVDen i stifinder.....

Accepteret svar
Fra : lape

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-07 17:36
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 07-03-07 18:42

Hvis du vil brænde film så mangler du nok en jel del programmer men det er en hel anden sag

dr.dem

Godkendelse af svar
Fra : martin.borre

Dato : 08-03-07 21:16

Tak for svaret lape. Der var alt det værktøj man kan ønske sig, og det virker fint.