/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
brugt autoklave
Fra : globus
Vist : 2762 gange
50 point
Dato : 13-01-03 18:17

hvor kan man købe brugte autoklaver

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 13-01-03 18:23
Kommentar
Fra : bdg

Dato : 14-01-03 18:35

Hej globus
Du kan prøve en af nedenstående, ellers kan de henvise til andre i landet. Du skrive heller ikke noget om hvor stor den skal være....Jeg har arbejdet med en autoklave på 10 m³ rumindhold, men regner med at det var en lab. udgave....

www.fmm.dk
Kai Erichsen A/S 39400066

Mvh. BDG

Accepteret svar
Fra : beckski

Modtaget 50 point
Dato : 27-07-03 12:30

fandt du en... hvad skal/skulle du bruge den til ??

Godkendelse af svar
Fra : globus

Dato : 28-07-03 08:52

Tak for svaret beckski. Jeg skal bruge den til at sterilesere tattoveringsudstyr som feks. tubes og nåle så det er kun småting.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 01-08-03 08:07

hvad måtte du give for den ? husk at få valideret udstyret. dvs 121 grader i 15 min ... jamen det vigtigste er at alt godset har den temperatur i den tid... - er det ikke svært at validere for tato-udstyr?
hvorfor fik jeg points ??