/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
ung HJÆLP
Fra : pbs92
Vist : 382 gange
40 point
Dato : 06-03-07 19:20

da jeg er en dreng på 15 der i to år har ønske at have min egen virksomhed . da min fætter også måske skal starte op ville jeg høre om regler for mig og ham men ikke ved hvordan jeg skal gøre jeg har kigge lidt på loven og det kan godt lade sig gøre men ved ikke helt hvordan så hvis i kunne hjælpe mig med nogen link ... og så ville jeg høre om en ting mere da jeg ikke har så mange penge til og starte op vil jeg høre hvad der er af muligheder ..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-07 19:25

Det kræver ingen alder at starte egen virksomhed, med det kræver en "myndig" der er ansvarlig økonomisk.....

Citat
og så ville jeg høre om en ting mere da jeg ikke har så mange penge til og starte op vil jeg høre hvad der er af muligheder

Igen en myndig person der er villig til at risikere pengene.....

Alene kan du INTET gøre......

Kommentar
Fra : pbs92

Dato : 06-03-07 19:26

okay men hvordan skal papir arbejders gøre er der nogen der ved det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-07 19:31

Det ved de der skal lave det....

Du kan/skal intet gøre sålænge du ikke er myndig.....

Du lægger kun ideen til....

Såååå

Alt ialt er du bedre tjent med en uddannelse først

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 06-03-07 19:39

Prøv at kigge lidt på disse sider
http://www.startvaekst.dk/
Lillian