/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Er det noget værd. Hurtig svar
Fra : superfc89
Vist : 667 gange
50 point
Dato : 06-03-07 16:24

Ja tror i det her er noget værd http://www.hoejttalerbutikken.dk/product.asp?product=394

Kan få det til 1150 med 2 ekstra højtalere

Beskrivelse:
EFFEKT: 100 WATT max
2x 6,5" SPECIALDESIGNET BAS ENHEDER
SUBWOOFER PASSIV
FREKVENSOMRÅDE 45-250 HZ
HØJTTALER TILSLUTNINGER
Lakeret forplade ved siden af den aftagelig

Centerhøjttaler med 6" basser
Beskrivelse:
RMS: 80 watt
Musik: 120 watt
Impeans: 8 ohm
2 stk 6" afskærmede coatede basser med gummiophæmg
Med aftagelig stoframme
1 stk afskærmet 1" soft dome
Dimensioner:
Bredde: 66 cm
Højde: 22,5 cm
Dybde: 24 cm

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-07 16:29

Tjaee, 850 kr vel.

Ikke noget jeg ville eje!

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 60 point
Dato : 06-03-07 16:44

Dantax har altid skræmt mig væk siden mit første køb. Desuden har flere jeg efterfølgende har talt med heller ikke haft så gode erfaringer med Dantax.

Et godt tip er, når du skal købe højtalere, så få ALTID en demonstration af dem!

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 06-03-07 17:19

hejsa
gør som ostemanden foreslår....hør dem først så kan du høre om de er gode nok til dig , men husk at du får hvad du betaler for , ellers prøv at gå en tur i nogle forskellige forretninger og hør på andre i samme prisklasse .

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : BogetoftC

Dato : 07-03-07 21:12

Det er altid en god ide at være opmærksom på sjove udtryk i når man vil købe en vare fx. bryder jeg mig ikke om "SPECIALDESIGNET BAS ENHEDER" det lyder som et dårligt produkt beregnet til onlinesalg. Ellers tilslutter jeg mig ideen om at sammenligne produkter og priser.
Priser kan sammenlignes på nettet, produkter i butikkerne. Der er ingen købstvang fordi man går i en butik og får demostreret en vare eller 2.

Godkendelse af svar
Fra : superfc89

Dato : 08-03-07 17:01

Tak for svaret ostemanden.