/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Bjergkøbing grand prix - kode!
Fra : BogetoftC
Vist : 5190 gange
160 point
Dato : 06-03-07 16:20

Har smidt kassen væk til spillet...
Det er SÅ åndsvagt når koden ikke også står på skiven.
Jeg har søgt på nettet, men det er åbenbart ikke et af de spil folk smider koden væk til...

Hvis du selv har spillet, med kode, eller du ved hvor jeg kan få den, så sig endelig til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-07 17:04

Lån det på biblioteket.....

Eller søg på "originalsprog" http://www.caprino.no/nb/games/flaaklypa.html

Kommentar
Fra : BogetoftC

Dato : 06-03-07 18:48

Jeg har søgt på orginalsproget, uden resultat.
Man kan ikke låne spil på vores bibliotek her i Torshavn.
Nu har heg skrevet en mail til dem, så må vi se om de forbarmer sig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-07 19:00

Muligheden er der.....

Derudover skal der hentes en patch for at den kan køre på XP - bare lige til orientering.....

Kommentar
Fra : BogetoftC

Dato : 07-03-07 18:13

Caprino er åbenbart mere intereseret i at sælge mig en nyere version, end at hjælpe mig med den gamle...

Så nu går der alle disse point til den der først kan give mig en kode der virker...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 160 point
Dato : 07-03-07 18:16

Jeg kan da lige give dig denne med i købet....

Kør Bjergkøbing Grand Prix-spillet på XP:
1. Installer spillet
2. Klik herefter på følgende link og tillad installationen www.caprino.no/download/FGPDK_UPD2.exe
eller gå ind på følgende link http://www.caprino.no/dk/pages/dk_brukersupport.html og vælg selv at installere. På dette link finder du også svar på yderligere spørgsmål.

Kommentar
Fra : BogetoftC

Dato : 07-03-07 18:29

Så er det bare det der med at installere spillet, det kan man ikke uden koden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-07 18:31

Næh.....

Godkendelse af svar
Fra : BogetoftC

Dato : 12-03-07 16:14

Tak for svaret refi.

Selvom det ikke virkede har dine bestræbelser væet i orden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-07 18:23

Selv tak....

Håber det lykkedes på et tidspunkt...

Kommentar
Fra : EgonReino

Dato : 27-01-08 12:24

Jeg har køb og instaleret Bjergkøbing Grand Prix på min XP computer. Instalationen gik fint og da jeg havde hentet opdatering ifølge refi, kørte spillet omgående. Mange tak for oplysningen.