/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Omvendt Slankekur
Fra : Junkboxs
Vist : 1306 gange
50 point
Dato : 06-03-07 14:36

Hey, Jeg er en ung fyr 180cm og 60kg.
Jeg kan ikke tage på i vægt, er der nogen der har nogen ideér til hvordan jeg kunne tage på?
Jeg går og æder hele-tiden uden effekt. - Tak på forhånd.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 06-03-07 14:45

Hvad spiser du, hvor meget og hvornår.

Hvor meget motion får du?

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 06-03-07 14:46
Accepteret svar
Fra : Kattrine

Modtaget 60 point
Dato : 06-03-07 14:48

Hej junkboks.

En lidelsesfælde, det er ligeså slemt som at være for tyk. Jeg har også prøvet alt, endda drukket kærnemælk med piskefløde. Det er nok noget du mere eller mindre må lære at leve med, desværre.

Men min erfaring er, at jeg tager på, ikke meget, hvis jeg spiser sundt, faktisk de ting som anbefales i slankekurer, bare i større mængder. Og det er jo for det meste rigtig lækker mad. Men det er et spørgsmål om at din krop får hvad den behøver. Og så er motion jo også rigtig sundt, og muskler giver også fylde.

Held og lykke

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 06-03-07 15:27

Min mand havde samme problemindtil han som 17-årig kom i lære som blikkenslager. Såbegyndte han at vokse i muskulaturen.
Så mit eneste forslag er masser af motion. Og fortsæt med den sunde kost.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-03-07 18:35

Det kunne være at du har en bændelorm som som nyder alt det du spiser, kan kun sige en ting GÅ TIL LÆGEN med det

dr.dem

Godkendelse af svar
Fra : Junkboxs

Dato : 07-03-07 08:27

Tak for svaret Kattrine.