/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
Database
Fra : oz1eqp
Vist : 1077 gange
200 point
Dato : 06-03-07 12:20

Har lige installeret PHP FUSION og det virker godt,men når jeg så kommer til det sted hvor jeg skal
i gang med SQL,så går det galt.Mit spørgsmål går på:
Sidens Navn
Sidens adresse
Sidens Mailadresse
Jeg har prøvet alt muligt,men kan ikke komme længere.
Mit Webhotel er : STARTHOTEL.DK
Dem har jeg prøvet at ringe til,men ingen tager telefonen,så det er god Support må jeg sige.
oz1eqp Arne

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 200 point
Dato : 06-03-07 16:43

Jeg ved nok en del om både databaser og programmering, men jeg forstår simpelthen ikke spørgsmålet. Hvis du prøver at uddybe lidt vil det måske hjælpe.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 06-03-07 17:11

Ok.
Jeg har lige installeret PHP FUSION og Vil gerne bruge det i forbindelse med min udbyders server,
som giver mig adgang til PHP og SQL.
Jeg har uploadet alle nødvendige PHP filer i roden på serveren og jeg har åbnet en database,
som hedder sth 5281,såvidt,så godt,men nu kan jeg ikke komme længere.
Jeg vil gerne have forbindelse til min nuværende hjemmeside,lavet i html,og som også ligger på
serveren,men jeg er helt på herrens mark,hvad angår PHP.
PHP kommer med et felt hvor der skal udfyldes:
Sidens Navn
Sidens Adresse
Kodeord.
Jeg har prøvet på mange måder,men det er ikke lykkedes mig at komme videre.
oz1eqp

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 07-03-07 18:44

Tak for svaret justuniverse.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 07-03-07 18:45

Har selv fundet løsningen
oz1eqp

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 08-03-07 18:52

hej oz1eqp
Jeg blev lidt interesseret, jeg har tidligere prøvet postnuke og en anden tilsvarende.
Jeg har så brugt lidt tid på at downloade denne her og den virker fint,
Jeg bruger godt nok min egen server i kælderen så den gik jeg jo bare ned og lavede en passende database. Nu må jeg jo se og få lavet lidt personligt på php-fusion. og få styr på denne. Men til dit spørgsmål, det må være til at have med at gøre at lave et link til din eks. side. har selv en index fil der med det samme kører videre til den side jeg lige for tiden nørkler med. så prøv lige og tryk vis kilde når der står hav tålmodighed på Http://stoneplace.dk , her køres også et par linier som opdaterer en database med hitcounter som også er på min server ok held og god vind.
hilsen Steen
OZ4ID