/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth
Fra : volvo52
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 06-03-07 09:04

hvorfor kan jeg ikke installere Bluetooth på min pc'er,det starter fint men pludselig fryser pc'en og kan ikke gøre andet end at afbryde strømmen---help my--
PSS:
Bluetooth'en har været installeret men pågrund af kedelig fejl matte jeg geninstallere XP'en og alt men Bluetooth vil sgu ikke

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 06-03-07 09:18

Der står noget her(godt nok ikke at pc`er fryser),men det kan da være det kan hjælpe

http://support.microsoft.com/kb/840635/da

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 06-03-07 10:41

Du har geninstalleret.........men har du også lagt driver CD'en ind (utility / motherboard)

Godkendelse af svar
Fra : volvo52

Dato : 06-03-07 11:15

Tak for svaret e.c.
jamen ved ikke hvad jeg skal sige tak er jo kun et fattig ord men du fik det sgu til at virke
PSS:
når jeg vinder millioner i lotto vil du mærke det

Kommentar
Fra : e.c