/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP Home
Fra : HenrikBo
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 05-03-07 21:34

Min nevø siger at jeg sagtens kan låme hans XP Home og bruge hans kode, men kan det være rigtigt, vil microsoft virkeligt acceptere flere brugere og hvad sker der i så fald ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 21:40

Det er ulovligt.....

Citat
og hvad sker der i så fald

Sandsynligvis ingen ting - men det virker sikkert ikke......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 21:41

Medmindre han ikke selv har den installeret......

Så er fuldt lovligt....

Men du skal ikke "låne" den - den skal forblive i dit hus.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-03-07 22:08

Du får problemer med at opdaterer da det vil være to forskellige ip adresser der skal fødes
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-03-07 22:10

Ps og så vil du også få en kasse der fortæller dig at det er en ulovlig kopi du sidder med og at hvis du ikke er enig kan du kontakte dem
Mvh Sune

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 07-03-07 10:14

Ok jeg får en kasse der siger den er ulovlig, men lukker det hele ned eller kommer Bill gates på besøg ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-07 10:24

Du kan jo ikke bruge den til noget da den ikke kan opdateres uden den er registreret....

Men hvis du har den "fysisk" kan du ringe og få den gjort lovlig......

Godkendelse af svar
Fra : HenrikBo

Dato : 21-05-07 14:10

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 14:17

Selv tak....