/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Piercinger ?
Fra : CillaahxBill
Vist : 429 gange
50 point
Dato : 05-03-07 21:32

Jeg ved godt det ikke har noget med internettet at gøre men hvor skulle jeg eller have spurgt?
Hvor kan man få lavet en øjenbryns piercing henne i midtjylland?
Gør det ondt ?
Hvor meget koster det ?
Hvor gammel skal man være?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 05-03-07 21:38

Du må kikke på de gule sider i tlf. bogen for at finde et sted hvor du kan få det lavet.

Du skal være over 18 år eller have dine forældres tilladelse hvis du er under.

Selve piercingen går så hurtigt at du dårligt nok opdager du får det lavet, men selvfølgelig
kan du mærke lidt bagefter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 21:38

Citat
Hvor gammel skal man være?

Udelukker det så de tre andre spørgsmål ????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-03-07 21:55

Silkeborg.

Inde på Søndergade i den lille smykkeforretning der ligger på venstre side et godt stykke nede ad gaden.

Min datter var 15 da hun kom hjem med en piercing i øjenbrynet, og hun havde ikke fået lov hjemmefra...ved ikke om der er andre regler nu, det her var 7 år siden.

Jeg kan altså ikke huske hvad det koster, men dimsen til at sætte i koster et par hundrede kroner.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-03-07 21:57

Forresten, om det gør ondt....ja, gu' gør det så...og det er ømt i lang tid efter

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 22:00

Ja....

Det bliver jo ikke mere lovligt af at din datter "kun" var 15

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 05-03-07 22:02

Hej

Inden du lader dig Pierce så find en med et godt ry!!!
Det er noget rigtig skidt at købe for billigt og ende op med en infektion af en art.
Læs f.eks denne side om Hvad man skal tænke over:
http://www.ssi.dk/sw4111.asp

KH mette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-03-07 23:17

Citat
Det bliver jo ikke mere lovligt af at din datter "kun" var 15

Hvordan skal den forstås

Det jeg mente var, at uanset der måske er en aldersgrænse på 18 år eller hvis under 18, et krav om tilladelse fra forældrene, så ændrer det alligevel ikke på, at de unge uden problemer kan få det lavet de fleste steder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-07 08:47

Citat
Det jeg mente var, at uanset der måske er en aldersgrænse på 18 år eller hvis under 18, et krav om tilladelse fra forældrene, så ændrer det alligevel ikke på, at de unge uden problemer kan få det lavet de fleste steder

Det har du da ret i

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 18-03-07 18:04

Hej Hvad med at lukke dit spørgsmål???