/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
nulstiller kryptering
Fra : jannicolai
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 05-03-07 21:30

Vi skal have installeret en ny trådløs forbindelse fra vores computer til routeren. Desværre er nettet krypteret, og vi kan ikke komme på med den netværksnøgle vi har noteret. Hvordan nulstiller vi krypteringen Vi kan se nettet under netværk

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-03-07 22:08

Sluk din router! - Bag på er der et lille hil med teksten RESET! - Stik en blyantspids eller en kuglepen ind og hold den lille knap indtrykket, når du tænder igen.
Så skulle den gerne være i standardopsætningen.
Når du skal lave en ny kryptering så brug min omsætter her: http://home4.inet.tele.dk/slang/ascii-hex.html til at lave en krypteringskode, som du vil kunne huske.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 06-03-07 10:29

Slå krypteringen fra på routeren og lad den nye søge.
Slå så krypteringen til igen og den vil bede om intastning.
Det er bedst at arbejde på routeren med kabelforbindelse.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 06-03-07 16:38

hvordan slår man krypteringen fra + på routeren

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-03-07 17:32

Hvorfor er en lille hvid and, når den flyver oppe i luften????
Volapyk
Du har været så flink, ikke at oplyse hvilken router du besider, så derfor er det skide svært at komme med noget konkret om løsninger!

Vend dig til at komme med alle relevante oplysninger i forbindelse med et spørgsmål, så vil du opdage hvor hurtigt du får et svar.

Hvis jeg nu spørger dig om hvad vej jeg skal køre for at komme hjem, så ville det være logisk at fortælle hvor jeg bor IK'

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 06-03-07 17:34

ok finderlige ud af det, mvh jannicolai

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 06-03-07 17:40

Det er en Topcom w br 354 g

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 07-03-07 20:04

Tak for svaret e.c.Takker for svarene. Mvh Jannicolai