/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
HOLM FINANS
Fra : bublebee
Vist : 710 gange
100 point
Dato : 05-03-07 15:45

Nogle der har erfaringer med disse ???

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 05-03-07 15:54

Haløjsa !!!! hvem er "disse" ????????

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-03-07 15:57

hov hehe, nogle der har erfaring med dette firma hehe :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 15:58

De er vel ikke anderledes end andre.....

Hvis det "kun" er pga. RKI er der mange steder det er muligt, men KUN ved lån til/i FAST EJENDOM...

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-03-07 16:01

det er netop til lån til køb af hus og indfrielse af gammel bankgæld. Og ja vi står i RKI.

Hvad er der da mere af gode muligheder ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 16:07

Et hvilket som helst financieringsfirma vil da deltage når der er økonomi i foretagenet....

Men den med lån til hus OG "andre ting" kan du godt glemme.....

Den er der ingen af dem der hopper på....

Selv lånet til hus kan blive en "for stor kage" med mindre i SELV står med en stor del af egenkapitalen.....

Bortset fra det - Er I blevet godkendt af kreditforening ???????? Ellers hjælper resten jo ikke......

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 05-03-07 16:12

godkendt af kreditforening, hvad betyder det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 16:27

Hvis ikke I bliver godkendt af kreditforening kan I ikke købe noget som helst med mindre det er KONTANT.....

ALLE skal godkendes......

Nøjagtig som når i søger lån i en bank - der skal banken også godkende jer før I kan låne.....

Mener kreditforeningen ikke i kan klare udgifterne får I nej til lån.....

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 100 point
Dato : 05-03-07 16:54

Jeg kender ikke Holm Finans, men der er mange der godt vil låne dig pengene, selv om du står i

RKI, når bare det er til fast ejendom

http://www.google.dk/search?hl=da&q=l%C3%A5n%2Brki&meta=

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 05-03-07 17:03

den slags firmaer tager sig som regel overordentlig godt betalt for sine ydelser. og hvis du ikke kan låne pengene i banken, synes jeg du skal glemme alt om at købe hus.
der er mange kendte eksembler på, at den slags firmaer tager en rentesats på 3-4 gange normal bankrente og hvis ikke din bank mener, at du kan forrente et lån til den rente banken skal have, bliver det meget svært at klare et lån med væsentligt større renteudgift.
og tænk lige på, at dem der har sat dig i ribers, skal have sine penge inden du køber noget. hvis ikke de får det, kan de gøre udlæg i huset. dvs at de tager pant i det, og den dag de bliver træt af at vente på betalingen, sender de bare dit hus på tvangsauktion. og så bliver det for alvor dyrt for dig. for selvom huset er solgt på tvangsauktion, betyder det ikke, at du er din gæld kvit. tværtimod. den er bare blevet uendelig meget større, og dine økonomiske problemer er for alvor blevet til et problem.
så se det i øjnene. det er dyrt at være fattig og det kan godt betale sig at betale sine regninger

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 24-05-07 18:42

Tak for svaret Olesen-50.
Vi besluttede at vente med huskøbet, men blev godkendte.....

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 29-05-07 09:06

Selv tak, syntes det lyder fornuftigt at i venter lidt