/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ghettoblaster med cd-optager
Fra : Zoooidberg
Vist : 1235 gange
40 point
Dato : 05-03-07 15:02

Hej.
Jeg er på udkig efter en ghettoblaster der kan afspille MP3, kassettebånd og også er i stand til at optage fra kassettebånd til CD.
Nogen der kan hjælpe?
Tak :)

Andreas

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-07 15:03

Fra cassette til CD?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-07 15:05

Den findes mig bekendt ikke!

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-03-07 15:13

Der er jo f.eks. denne, men du må mene optage til bånd fra CD
http://tinyurl.com/24tvt9

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 05-03-07 15:16

Ja, optage fra de "små" bånd som vi næsten ikke bruger mere ("kassettebånd") til cd.
Jeg vil gerne slippe for at skal have det gennem PC'en for at få gjort de gamle analoge bånd digitale.

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 05-03-07 15:19

Balcanard, nej jeg mener den anden vej. Bånd til CD. Misforstod lige det du skrev....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 15:19

Det findes IKKE......

Og bliver garanteret ALDRIG lavet.....

Du må koble kassettespilleren til komputeren og gå den vej....

At det aldrig vil blive lavet skyldes at du bevæger dig på lovens kant.....

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-03-07 15:22

Her er det beskrevet, hvorledes du bærer dig ad, men så kommer du ikke udenom din PC

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 05-03-07 15:28

Balcanard, mangler der et link...? :)

Okay, jeg giver mig :) Computeren må tændes. CD-optageren vil jo heller ikke vide hvornår den skal lave et nyt nummer.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-07 15:40

Ja da, der mangler et link http://www.lundskov.dk/menu/menu-tips.htm

Godkendelse af svar
Fra : Zoooidberg

Dato : 05-03-07 15:54

Tak for svaret Balcanard.
Jeg lukker bare tråden når nu aggregatet ikke er opfundet.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-03-07 15:58

Velbekomme - held & lykke med forehavendet !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-07 16:07

sådan lidt off topic så findes der altså minianlæg der kan det du spørger om - ved jeg for jeg har et - og de ligger vel i nogenlunde samme prisklasse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 16:09

Kan du ikke LIGE fortælle - HVAD det er for et.......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-07 16:12

joooehh refi - det kan jeg vel - det er et lille sony micro hi-fi component system anlæg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 16:18

Der må være lidt flere oplysninger.....

Vil det sige det er et stereoanlæg med BRÆNDER ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-07 16:27

aner jeg da ikke en disse om
- det er så måske fordi jeg absolut ikke ved en disse om teknik - men har da optaget kasettebånd på min måde via pc

hvorfor der så fulgte gratis cd´er med er mig stadig en gåde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 16:34

Med andre ord.....

Den kan IKKE brænde CDer.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-07 16:37

ku´ jeg dog så bare lære at holde kæft men den kan i hvertfald optage bånd fra cd - hehe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 16:41

Citat
men den kan i hvertfald optage bånd fra cd - hehe

Yes....

Det kan de alle.....

Det var det omvendte der var interessant.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-07 16:43

tak for sangen - nu har en bekendt der åbenbart også er på kandu lige ringet til mig og grinet mig ud af røret - for det var ham der i sin tid viste mig hvordan jeg kunne gøre tricket via pc - åhhhhh altså

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 16:55

Godt ord igen

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 05-03-07 17:42
Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 17:57

Ja - det er jo blot en brænder der bliver sat til anlæget.......

Så kan du lige så godt sætte kassettespilleren til komputeren.....

At det kan lade sig gøre er ingen i tvivl om....

Men der findes IKKE et apparat der kan gøre det UDEN brug af ledninger....

Altså en slags Compactanlæg.....

Du vil komme meget tæt på det ulovlige (analog til digital) - derfor......

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 05-03-07 21:47

Tråden vågnede da vidst til live igen :D
Hvad er det præcist du vil vise i linket? Jeg kan ikke lige se enheden (der står cd-brænder" i overskriften, men ikke i beskrivelsen, kun cd-afspiller).. Det ville jo også være okay at kunne sætte en ting til anlægget som afspiller kassettebåndet og så optage det derfra over på en cd-brænder.
Refi: Er det ikke lovligt at gøre analogt signal til digitalt?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-07 21:53

Næh.....

Ikke når vi taler musikkopiering......