/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Programinstallation
Fra : kj
Vist : 448 gange
200 point
Dato : 05-03-07 11:14

Jeg har formateret mit C: drev og genindlæst Win2000 Proffesional.
Efter følgende installation af Partition Magic, vil jeg åbne dette og får følgende fejlmeddelelse:
Error:117, drevbogstav kunne ikke identificeres.

Hvorfor!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-03-07 11:28

Det lyder som rod i din partitionstabel.
Har du lavet de to rescue-disketter.

Jeg ville slette partitionerne og begynde forfra med installationen.
Men først sikre at harddisken er renset.

Har du brugt BootMagic så kan det også være den som driller.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 05-03-07 12:26

Jeg slettet og formateret, Genistalleret windows og disken er ikke partioneret, det er 2. gang jeg har installeret, 1. gang var det på samme måde. Der er formateret mellem hver gang.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 200 point
Dato : 05-03-07 12:53

Hent denne diskette:

Technet boot diskette
http://www.knoldpgtot.aab-net.dk/appz/pmdos.exe
Hent og læg den på skrivebordet>dobbeltklik på den og hav en diskette klar.
Start comp med disketten og lad den selv rulle på plads.

ved A skriver du så der står
A:\>pm
og tryk enter

Den kan muligvis kigge på din HD og partitonerne.

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 05-03-07 15:31

Tak for svaret e.c.
Knoldogtot virkede

Kommentar
Fra : e.c