/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dvd-brænderen fra Aldi - nyt
Fra : kondivand
Vist : 430 gange
100 point
Dato : 04-03-07 16:08

Jeg har en opfølgning på tråden der blev startet den 25-02-2007.

Nu har jeg lånt en dvd-brænder fuldstændig magen til den jeg selv købte. Når jeg sætter ledningerne i, så registrerer windows dvd-brænderen og genstarter pc'en. Herefter kan jeg både se dvd og brænde dvd'er på den.

Så det der må være gået galt med min egen dvd-brænder, må være at windows af en eller anden grund ikke har kontakt til/registreret dvd-brænderen. Er det noget man selv kan gøre eller bør jeg sende den ind. Jeg har været inde i kontrolpanelet under "tilføj hardware" - her sker der ikke noget.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-03-07 16:24

RETURN

ALDI bytter med et smil!

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 04-03-07 16:29

Ja, men hvad hvis de ikke har en tilsvarende vare mere. Det var et af de tilbud, hvor der var rift om varerne.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 04-03-07 16:35

OK! - Men heller få pengene tilbage, end eje noget der alligevel IKKE virker!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-07 16:53

Hvis ikke lige DIN aldi har flere tilbage, er der måske en anden aldi der har dem....

Såååå stort rend tror jeg ikke der har været på den....

ellers pengene tilbage.....

reparation UDELUKKET med mindre Aldi insisterer - en ny vare der IKKE virker fra start skal udskiftes ikke repareres (selvom de har ret til det).....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-03-07 17:45

Og du må for gud skyld ikke begynde med en eller anden form for rep. selv, så bortfalder garantien nemlig

Nej som alle siger. Ned til Aldi og byt til ny igen.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-03-07 17:46

Hej kondivand
Du kan altid kontakte Medion, på det tlf.nr. der står bag på manualen.
mvh
bjarnebr

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-03-07 17:48

Hej kondivand
Du kan altid kontakte Medion, på det tlf.nr. der står bag på manualen.
jeg glemte at skrive at de bytter med et smil, og hvis du ikke bor i nærheden af herlev er de til at snakke med om at du sender varen på deres regning eller at de kommer og bytter.
mvh
bjarnebr

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-03-07 17:51

Så hvad er der at betænke sig på. Du får under alle omstændigheder en ny.

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 18-03-07 11:11

Tak for svaret severino.