/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World of Warcraft
Fra : cccf
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 04-03-07 13:46

Hjælp mig med at komme i gang med at spille dette spil.???
Jeg har indstalleret de 5 skiver. men kan ikke komme igang med selve spillet.??

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 04-03-07 14:28

du skal lave dig en bruger på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-03-07 22:37

Du skal logge dig på med din adgangskode der er på din æske og når du er inde skal du lave en personlig adgangskode, så er der vel en 12 timers opdateringer der venter så snart du er logget ind i systemet og derefter skal du betale ca 100 om måneden fremover for at komme ind og spille
Mvh Sune

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 05-03-07 10:59

nu forsøger jeg at patches hjem, men den er ikke meget for det.
Den går i stå hele tiden .????

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 05-03-07 11:01

Rettelse:
Nu forsøger jeg at hente patches hjem, men den går i stå hele tiden.???

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 05-03-07 13:56

altså, går den i stå hvor du skal genstarte computeren, eller går den i stå og lidt efter går igang igen?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-03-07 16:04

Det må evt være problemer med din forbindelse

Kommentar
Fra : thetof91

Dato : 06-03-07 07:42

Siger den noget med firewall problem? Hvis du har en router skal du nemlig åbne nogle porte...
Hvis det er det så gik her efter din router http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

MHV Thetof91

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 06-03-07 11:33

Hver gang jeg vil hente de patches som den åbenbart kræver får jeg 2-4-MB. så går den i stå.
Jeg har slukket for min firewall.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-07 23:05

Vi har haft de samme problemer slettede og geninstallerede så hjalp det.
Mvh Sune

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 07-03-07 11:07

Jeg genindstallerede window`s uden service Pak 2 .
Og hentede derefter patches hjem uden problemer.

Kommentar
Fra : thetof91

Dato : 10-03-07 17:52

Så luk lige den her ned.. Gi point til nogen eller la vær... Bare luk den ned... træls med alle dem der ikke gir point ud eller bare lukker... Så er der så mange...

MVH Thetof91