/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
ie7 dansk?
Fra : jannicolai
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 04-03-07 09:41

Jeg har hentet den nye ie 7, men de øverste liner står på engelsk. Der hvor der står file favorits osv. Hvordan for jeg lavet det om til dansk.Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 09:44

lige for en sikkerheds skyld - hvor har du hentet den fra ???? Hvis du har hentet den fra windows update kommer den ind på dansk - hvis du ellers normalt bruger dansk

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 04-03-07 09:45

Der har jeg hentet den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 09:46

og din maskine bruger normalt dansk ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 09:54

nå det ville du ikke svare på - hmmm.

hør her - hvis du pludselig har fået forandring i sproget kan det være du blot skal indstille til dansk i internationale sprog i kontrolpanel - men det kan også være enten et program du har downloadet på engelsk - eller for den sags skyld at du har snavs på din pc

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 04-03-07 09:55

ja alt er på dansk, min gmail er også blevet lavet om til engelsk, siden jeg har hentet ie 7

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 09:57

har du downloadet - eller installeret et engelsk program fornylig kan det være årsagen - har du ikke det skal du vist have kigget en log efter

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 04-03-07 09:57

det kan være jeg skal slette den, og prøve igen?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 04-03-07 09:58

slet ingen ringe ide - så kan vi da udelukke at fejlen ligger der

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-07 09:58

Du er 'kommet' til at hente den engelske version herfra:

http://www.microsoft.com/windows/downloads/ie/getitnow.mspx

..eller herfra:

http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/ie/default.mspx

Du henter blot denne og smider den 'oveni':

http://www.microsoft.com/danmark/windows/ie/default.mspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 09:58

ps - har du taget alle opdateringer der kommer efter - også dem i brugerdefineret ??? Det er ret så vigtigt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 09:59

molo - det er ikke altid en god ide at smide noget oven i

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 04-03-07 09:59

prøver lige at vente lidt med det, det kan jo være der er en der har en god ide

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 10:00

ok dig om det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-07 10:02

miritdk -> Det gjorde jeg selv, da jeg opdaterede IE7 fra engelsk til dansk. Dette foregik uden nogen problemer 'what so ever'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 04-03-07 10:03

hej løber lige en time, vender tilbage.Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 10:05

tjaeehh molo - hos nogen virker det hos andre ikke - dog her har jeg en fornemmelse af at årsagen evt er en anden

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 04-03-07 10:31

Jeg har lige lagt Dansk version af IE7 oven på den Engelske jeg havde og det gik fint. Blot skal man huske efter dette at gå ind på Windows update og tjekke for opdateringer. Jeg manglede to opdateringer efter denne lille "operation". Skal lige tilføjes at alt var opdateret inden jeg lagde den Danske version oven i den Engelske.
MVH chaufrat

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-07 11:01

God pointe chaufrat

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 04-03-07 11:32

Tak for svaret miritdk.Det var den engelske version jeg havde fået fat i,har slettet den samt hentet ie7 på windows update, så nu virker det. også tak til jer andre. Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-07 11:35

godt - husk nu at hente alle opdateringer også de brugedefinered - så skal du nok kunne køre uden problemer

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 04-03-07 11:35

måske Molokyle også skulle have point, men jeg kan jo ikke give 2 . Mvh Jannicolai