/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slå faneliste fra! i XP ?
Fra : USandA
Vist : 2023 gange
100 point
Dato : 03-03-07 20:33

Hej
Hvordan slår jeg det nye træls "vis i faneliste" fra, så jeg kun har "nye vinduer" det kan jeg ikke vende mig til og når jeg lukker fler faneliste ned - så fryser min XP for 2-3min.

Accepteret svar
Fra : nuber2

Modtaget 110 point
Dato : 03-03-07 20:50

Hmmm hvad er det du vil af med?
Fanelisten og den hurtige navigation fjernes i indstillinger->faneblad generelt-><indstillinger> (skift hvordan websider vises på faner)

Checkbox 'Aktiver hurtig fanenavigation'

Hvis du slår fanevisning helt fra, vær obs på at genbrug af vinduer så styres fra avanceret.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-03-07 21:03

tror du mener fanebrowsing - så:
Klik på knappen Funktioner i Internet Explorer, og klik derefter på Internetindstillinger.
Klik på fanen Generelt, og klik derefter på Indstillinger i sektionen Faner.
Marker afkrydsningsfeltet Aktiver fanebrowsing.
Klik på OK to gange.
Luk Internet Explorer, og åbn programmet igen.
Fanebrowsing er nu slået fra, og hver webside åbnes i et nyt vindue i Internet Explorer.

Kommentar
Fra : USandA

Dato : 03-03-07 21:12

Yep! det virker, og det var sku dejlige, det skide fan system suks

Kunne man så også få orden i ikoner som i "gammeldage" hvor der både er store ikoner i en pæn rækkefølge og med genvej tekst oven over.... nu roder det rundt , her og der! dårlige design...

Er den nye Vista også sådan

Godkendelse af svar
Fra : USandA

Dato : 03-03-07 21:12

Tak for svaret nuber2.

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 03-03-07 22:20

Jeg bruger kun ie når jeg skal i banken, den er grim, og den er upålidelig til almindelig surfing.

Og så bruger jeg den også når der er point at tjene på den

god fornøjelse

nuber2
som surfer bedst med firefox & nyder skaleringsfunktionen i opera