/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bil forladt/efterlyst??
Fra : tinolarsen
Vist : 847 gange
100 point
Dato : 03-03-07 18:20

I min gade har der holdt en rimelig ny Citroen det fuldstændig samme sted i over 4 md.

Har undret mig meget over det.

Det ene sidespelj ligger ved siden af og en liste på samme side er beskadiget...

Et der bare politiet man skal henvende sig til hvis man nu har mistanke om den kan være stjålet må det så være - eller hva gør man lige...??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-03-07 18:24

du ringer og oplyser nummerplade og vognmærke plus placering - så ordner de resten - er der ingen grund til bekymring har du dog gjort dit bedste

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-03-07 18:35

Måske er ejeren en globetrotter, han kommer nok hjem.
Har du tænkt dig en fed findeløn?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-07 18:50
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-03-07 22:30

Du henvender dig til politiet:

Hvis den er meldt stjet eller der ikke er betalt vægtafgigt så fjernes den umiddelbart..hvis ikke sker der ingenting....Absolut nada

Jeg har selv været langmodig med med en bil (udenlandsk) som holdt parkeret udenfor min grund i 7 måneder!! og den var ikke meldt stjålen.:

Simpel løsning gør således:

Afmonter nummerplader...meld til politiet, at der holder en bil uden nummerplader....og....vupti de sætter et klistermærke: hvis denne bil ikke er fjernet indenfor en måned...jamen så henter vi den.

Og det gør de sgu

"Min bil blev anmeldt atf 10 forskellige i området uden nogensomhelst respons"

Ziggy99

Annuller spørgsmålet
Fra : tinolarsen

Dato : 08-03-07 23:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål