/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Tørretumbler - drypper
Fra : MiKKael
Vist : 2435 gange
100 point
Dato : 03-03-07 17:00

Hej

Vi har sat en kondens tørretumbler op - desværre drypper den ret meget i bunden (100 ml +/- ved en tørring).

Er det "normalt" ved en kondenstumbler (den samler også vand i beholderen) eller har vi fået en dårlig maskine?

pft

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-03-07 17:02

Vores kondenstørretumbler drypper ikke.....................billig Wasco model fra harald Nyborg.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 03-03-07 19:59

Der er sansynligvis en dårlig monteret slange i tørretumbleren. Er den under 2 år? for så vil jeg mene at det er en reklamation. Ellers tror jeg at det er en nem rep, man kan nok se hvor det kommer fra, hvis du tager den ene side af maskinen

- Anden

Kommentar
Fra : MiKKael

Dato : 03-03-07 20:10

Den er 1 måned gammel ;)

Inden jeg henvender mig : Tumbleren var forsynet med alm. stik i enden - dette klippede min elektriker af, så ledningen kunne monteres i en "boks". Kan dette være et problem mht. garantien?

Maskine er en Hoover Nextra8 - hvis nogen skulle være familiær med den ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-03-07 22:38

Det kan og vil ikke være noget problem.................det stik som sad på er ikke lovligt at bruge i DK

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 04-03-07 02:58

Det burde ikke være et problem med stikket.