/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
music match vil ikke gå væk .
Fra : hansine
Vist : 691 gange
500 point
Dato : 03-03-07 15:23

øv øv ...... install shield update :( jeg villle gerne gå af med det der music match program , - nogen som har nogen ideer ...?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-07 15:36

Ja; Gå ind i Start->Indstillinger->Kontrolpanel->Tilføj eller fjern programmer ..find MusicMatch og vælg knappen [Fjern]

Derefter renser du din registreringsdatabase med dette program ...som du henter og installerer FØR du gør ovenstående:

http://www.download.com/TweakNow-RegCleaner-Standard/3000-2094_4-10628251.html

Genstart så ..og nu burde MusicMatch være væk for ...GOOD

Lykkes dette ikke?

Så har du muligvis fået installeret noget 'snavs'. Prøv i første omgang at køre X-Block online scanning (..øverst) herfra: http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm

Er det stadig et problem? Så lægge du en kommentar hér ..om hvad er galt. Så prøver vi at hjælpe dig på vej.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-03-07 15:36

kan du afinstallere det i Tilføj/fjern programmer

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-03-07 15:37

ok molokyle du var jo nok lidt mere uddybende end jeg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-07 15:40

Næeh... Fijala ...blot hurtig på tasterne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-03-07 15:48

ja hurtigere på tasterne er du, for med den smøre du fik skrevet samtidig med min smule så er det jo åbenlyst

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-07 15:49

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-03-07 15:54

hent denne regcleaner http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=735

fjern programmet i tilføj/fjern programmer

gå i start - kør - skriv regedit og klik ok - find HKEY_LOCAL_MACHINE - find programmets mappe derunder - højreklik og slet

kør regcleaneren og delete alt hvad der er safe to delete

genstart din pc

gå i stifinder og find mappen med programmet - højreklik og slet - genstart din pc og programmet er væk (for det meste skal der genstartes herefter også manuelt )

music match KAN drille meget ved afinstallation så gå i start - søg - og led efter filer kaldet musicmatch og slet dem - rens derefter din browser helt og genstart