/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ordbog i ericsson r600
Fra : bilbo14
Vist : 402 gange
60 point
Dato : 12-01-03 23:31

Hej.
kan i hjælpe mig???
Hvad gør man hvis man skal skrive et ord, som ikke findes ezi ordbogen??? et helt almindeligt navn som Maria findes ikke! kan det insættes så det findes næste gang jeg skal skrive en besked?????
På forhånd tak...
Bilbo14

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 60 point
Dato : 13-01-03 13:47

gooby: Ezi Text man kan ikke indtaste nye ord i eZi text ordbogen.

det man er nødt til at gøre er at skifte til normal skrivning hver gang der ikke lige et et ord som den kender. Det gør mand ved i længere tid at holde * nede indtil den skifter. der er ikke nogen vej udenom! der er nogle der sankker om at man kan få t9 ordbog i sin r600 men det er også en løgn, da eZi text ikke er en software løsning men en lille chip på telefonen som indehlder alle de ord. Lidt dårligt men hvad fanden. man overlever vel.

//xoDeus

Godkendelse af svar
Fra : bilbo14

Dato : 13-01-03 19:42

Tak for svaret xodeus.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 14-01-03 09:42

Det er helt finno! Jeg har en r600 selv, så hvis du har spørgsmål eller tips kan du bare sige til, ik'?