/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vista godkendelse
Fra : ultra2
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 02-03-07 17:27

kan man ikke fjerne alle de godkendelser for at instalere/køre div programmer
for det er da iriterende

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 02-03-07 17:44
Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-03-07 17:44

Spørgsmålet ikke forstået...
Hvad der det specifikt du taler om?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 02-03-07 17:49

jeg tror lige vi misforstår

jeg instalerer printer så kommer vista og siger godkend at du vil bruge dette program og så skal man sige ja det skal man ikke i xp
opdatere win fender vil du godkende at dette program kører
håber du forstår meningen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-03-07 18:10

det er vel ikke bare så enkelt at du skal fjerne et flueben i en boks der kommer frem ???

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-03-07 04:22

Det kan du slå fra i kontrolpanel>bruger konti........
Nu er dette på engelsk,men du skal finde linjen hvor der står uac i (User Account Control)fjern flue benet>ok og genstart pc'en>

http://www.winsupersite.com/images/showcase/winvista_ff_uac_03.jpg

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-03-07 04:27

Kan også slås fra i gruppe politik,giver endnu flere rettighedder>under>
Configuring and Disabling User Account Control

http://www.winsupersite.com/showcase/winvista_ff_uac.asp
Nede på siden.

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 03-03-07 17:20

Tak for svaret miritdk.virker fint selv om den bliver med spørge om du vil lave det om

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-03-07 18:37

ved ikke helt hvorfor men jeg har ikke problemet mere