/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Miljø
Fra : Sofiie10
Vist : 447 gange
20 point
Dato : 02-03-07 11:47

Heej . Jeg tænkte på om i kunne hjælpe mig :)
Jeg skal have af vide Miljø i U.S.A ?
- Håber i kan hjælpe miig ?
i For 20 Point :) . Hilsen Sofiie

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 02-03-07 12:09

Hvilket miljø? Snakker vi kultur, racer, kartofler? Hvad?

Kommentar
Fra : Sofiie10

Dato : 02-03-07 12:11

Bare Miljø :)

Alle Muliqe tinq :)

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 02-03-07 12:23

Du skulle vel tilfældigvis ikke lave projekt sammen med Emma10? Man kan jo søge på google under miljø i USA .. så kommer der mange ting frem. Det er vel meningen, at I skal lave jeres projekt selv, og selv finde oplysningerne? Det er jo også en øvelse i sig selv

Bare at begynde at sidde og tale om alle mulige ting, når det drejer sig om så stort et emne som miljø, ville jo fylde flere sider

Kommentar
Fra : Sofiie10

Dato : 02-03-07 12:25

Kan du så Hjælpe mig med Noget andet ? :)

Madtrationerne? :) Vi har det for til imorgen og det ville være stort med Lidt hjælp :)

Kommentar
Fra : Sofiie10

Dato : 02-03-07 12:26

Kode
U.S.A DET BEDSTE LAND

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 02-03-07 12:27

Der har Emma jo allerede lavet et indlæg her i USA gruppen .. det handler netop om madtraditioner.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 02-03-07 13:44

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=101224

Jeg giver Birgitte32 ganske ret.

Det lyder som en lidt større opgave I to har fået. Jeres emner I spørger om kan der netop skrives flere sider om. Mon ikke I skulle været startet på Jeres opgave før.

At starte dagen før opgaven skal afleveres lyder lidt lige som vores søn der går i 8. klasse og kan absolut IKKE anbefale dette.

Men søg på google og I skal finde

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 02-03-07 15:31

I må havde haft et fag i skolen med der til hørende stof.
Det lyder somom i er på helt bar bund og i stille spørgsmål som ingen har mulighed for at svare på. Derfor vil den bedste løsning være at i sætter jeg ned og taler om hvad i allerede ved og så søger ud fra det.

God arbejdslyst.