/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Høre sig selv;(
Fra : Nick10
Vist : 824 gange
30 point
Dato : 01-03-07 21:37

Hvorfor kan jeg høre min selv når jeg snakker over skype?
Jeg har købt et htte://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=730280

Nick10

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-03-07 21:40

Man skal vel snakke med en fornuftig!

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 01-03-07 22:09

haha:P

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 01-03-07 22:15

seveino...Hvorfor skriver du det. Jeg eg har samme problem og er selvsagt intereseret i løsningen.

Hvis du ikke er en del af løsningen, så hold dig til kategorien Smalltalk.

Normalt er jeg ikke sådan, at jeg svarer hvis jeg ikke kan bidrage med nogetsomhelst men jeg synes efterhånden, at alle spørgsmål spames med intetsigende bemærkninger der kun har til formål at pisse teritoriet af....

Ziggy99

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 01-03-07 22:17

hej det går an på havd software i har.

Jeg har fx 2 steder jeg kan slå microfon til, og den ene af dem gør at jeg kan høre mig selv (som en karoke)

prøv at søg i jeres instillinger og se om i har sådanne opstillinger

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-03-07 22:20

Citat
Normalt er jeg ikke sådan, at jeg svarer hvis jeg ikke kan bidrage med nogetsomhelst ...

Nej gudskelov, for der er sure miner nok her på KANDU!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-07 22:24

bruger du eller en du snakker med fritstående højtalere er det meget almindeligt - ellers har skype en test du lige skal køre

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-03-07 22:28

Men det skyldes nok den måde systemet virker på!
Du har den samme playback i en normal telefon, men her lægger man ikke rigtigt mærke til den.
Jeg har det også selv i mine to IP-telefoner, dog uden det genere.
I gamle dage hvor man kørte f.eks. oversøisk via rigstelefonen (og satelit) var der et ret så generende playback, som p.g.a. afstanden til satelitten (36.000 Km) kom tilbage som et ekko.

Nogle IP systemer har ikke denne gene, da signalerne multiplexes, så afsendingen og modtagelsen ikke sker på samme tid, men skiftes mange gange i sekundet mellem sender og modtager.
Egentligt tror jeg ikke du kan gøre noget ved det, andet at dæmpe modtagerstyrken lidt, så den ikke er så generende.

Smiler du nu ziggy99???

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 01-03-07 22:42

fejlen behøver ikke at ligge hos deg selv ,men vis dem du snakker med bruger microfon som sidder på WebCam ,da har jeg mange gange hørt ekko av mig selv ,

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-03-07 22:57

Jeps Vonna, men det betinger at denne mikrofon kan høre samtalen, og det kan den kun normalt, hvis du bruger højttalere. - Hvis du der imod bruger et headset, vil det blive elimineret, da man ikke køre med en høj styrke i headsettet. - De bruger jo alle en eller anden form for mikrofon. IK'?

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 01-03-07 23:33

det er mit headset.

Accepteret svar
Fra : storebror30

Modtaget 30 point
Dato : 01-03-07 23:36

Prøv at dobbel klikke på din højtaler i bunden ved siden af uret... sæt et v i fæltet slå microfon fra så skulle det stoppe men folk skulle kunne høre dig.

Godkendelse af svar
Fra : Nick10

Dato : 01-03-07 23:51

Tak for svaret storebror30.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-03-07 00:42

Sådan har det altid været