/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang til reklamespot Designa K
Fra : Flmz
Vist : 593 gange
50 point
Dato : 01-03-07 20:26

Kan nogen hjælpe mig med hvad sangen der bliver spillet i reklamefilmen for Designa Køkkener hedder og hvem har lavet den?

Reklamespottet kan ses her:

http://www.designa.dk/download/film/media_Player/Designa%20AabentHus500.wmv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-07 20:55

Den "originale"melodi er med The Pointer Sisters og hedder I'm so excited

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-07 20:57
Kommentar
Fra : Flmz

Dato : 01-03-07 22:03

Det kan godt være, men det er ikke den jeg er interesseret i.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-03-07 22:15

En mulighed kunne være at forespørge hos Designa http://www.designa.dk/kontakt/index.php

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-07 22:31

Jeg tror det er en tekst lavet specielt til reklamen.

Melodien er lavet i flere varianter, men ikke med den tekst som de synger i reklamen

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 01-03-07 22:32

Jeg aner ikke hvorfor spørgeren af sidste spørgsmål om denne reklamesang accepterede svaret med pointer sisters, for Designas sang har da INTET med "I'm so excited" at gøre.....

Desværre kan jeg ikke bidrage med et relevant svar, da der formentlig er tale om et decideret reklame-nummer, som ikke varer mere end de 15-20 sekunder, reklamen varer

Gør som Balcanard foreslår

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-07 22:41

Det er da et utroligt sammenfald, at der har været det samme spørgsmål og svar TO gange, det

vidste jeg ikke, men så er vi da åbenbart også to der kan syntes sangen minder om den med The

Pointer Sisters, hvilket jeg stadig syntes

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 50 point
Dato : 01-03-07 22:50

==> Nordsted, du er ikke alene http://www.buhl.dk/blog/?cat=2

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 01-03-07 22:51

Tjaa jeg blev da lidt ...ganske lid klogere af denne blog

http://www.buhl.dk/blog/?p=272

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 01-03-07 22:56

Balcanard...du er bare liiidt hurtigere

Kommentar
Fra : Flmz

Dato : 01-03-07 23:41

Mange gode kommentarer, og vi må vel bare erkende at nummeret som mange af jer siger er et reklamenummer og muligvis en kopi af pointer sister... Og så vil jeg lige slå fast at det var mig der stillede dette spørgsmål sidst hvor jeg kom til at accepterer svaret med pointer sister, det var ikke meningen, men det vil jeg nu gøre igen, og syns linket Balcanard fandt fortjener pointene for dette spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : Flmz

Dato : 01-03-07 23:42

Tak for svaret Balcanard. godt set...

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-03-07 06:34

Velbekomme - fortæller du det hér, når du har fået sagen opklaret